English

تعیین سود سهامداران شرکت پالایش نفت بندرعباس

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس به ازاء هر سهم 420 ریال سود تقسیم کرد.

تعیین سود سهامداران شرکت پالایش نفت بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس در تاریخ 31 تیر 1399 با حضور 85/74 درصدی سهامداران برگزار شد و پس از تصویب صورت های مالی، با رای اکثریت سهامداران، مبلغ 420 ریال سود قابل تقسیم هر سهم برای سال منتهی به 29 اسفند سال 1398 تخصیص یافت.

بر اساس این گزارش با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان هرمزگان و مطابق با اطلاعیه ستاد ملی کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور سهامداران عمده برگزار شد و به منظور اطلاع سهامداران از روند برگزاری مجمع، با اقدامات مناسب و فراهم سازی بسترهای لازم، این مجمع از طریق فضای مجازی که پیشتر در روزنامه های کثیر الانتشار اطلاع رسانی شده بود، به صورت زنده پخش شد.

در این ابتدای این مجمع مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گزارشی از عملکرد شرکت در سال 98 در فرآیند تولید، حجم تولیدات، صورت های مالی، طرح های اجرا شده و در حال اجرا در راستای توسعه پالایشگاه ارائه کردند.

آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص طرحهای ارتقاء کیفیت فرآورده های سنگین و احداث واحد های جدید کک سازی، مدیریت گازهای مشعل، ساخت 6 مخزن جدید ذخیره سازی فرآورده های نفتی و همچنین گزارشی از تعمیرات اساسی صورت گرفته در سال 98 در واحد های عملیاتی به منظور تضمین تولید مستمر و با کیفیت فرآورده های نفتی و اقدامات صورت گرفته به منظور حمایت از تولید کنندگان و سازندگان داخلی از مهمترین محورهای گزارش هاشم نامور در این مجمع بود.  

در ادامه گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورتهای مالی و عملکرد شرکت قرائت شد و مجمع براساس گزارش مذکور تکالیف را مشخص و صورتهای مالی برای سال منتهی به 29 اسفند 1398 را تصویب کرد.

در رابطه با رعایت ماده 147 لایحه اصلاحی قانون تجارت، موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آزموده کاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی  و خدمات مدیریت تدوین و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به 30 اسفند سال 1399 تعیین شد.

گفتنی است در تصمیمات مجمع عمومی روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های کثیر الانتشار برای درج آگهی های قانونی شرکت معرفی شدند.

در این نشست محمد صادقی به عنوان رئیس جلسه، آقایان مصطفی زه تابیان و قاسم منظری توکلی به عنوان ناظران جلسه و آقای محمدرضا صدری اصفهانی به عنوان منشی جلسه، اعضاء هیئت رئیسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس را تشکیل دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه