English

در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با نماینده ولی فقیه مطرح شد؛

تابستان بدون خاموشی در بندرعباس

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، گفت: امیدواریم با همراهی مردم در مدیریت مصرف برق بویژه در ساعات بعدازظهر پایداری شبکه همچنان حفظ شود تا تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم.

تابستان بدون خاموشی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد  عبادی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در هرمزگان،  در  دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگانضمن تشکر از مجموعه صنعت برق استان بویژه شرکت توزیع برق  در حفظ و پایداری شبکه و عدم اعمال خاموشی طبق برنامه علیرغم افزایش مصرف برق، همه مردم را به همراهی در مصرف بهینه برق  در ساعات اوج مصرف از ساعت ۱ تا ۵ عصر در مرداد ماه دعوت کرد.

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: در این روزها که متاسفانه تعدادی از هم استانی های عزیز درگیر بیماری کرونا هستند می بایست همراهی و همدلی بیشتری در جهت گذر از تابستان وجود داشته باشد تا شاهد  قطعی ناخواسته برق در هیچ نقطه از استان نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تعامل بیشتر دستگاه های اداری استان در پرداخت به موقع هزینه های برق مصرفی تاکید کرد و گفت: پرداخت هزینه های برق مصرفی تاثیر بسزایی در رفع مشکلات شبکه بویژه در بخش اصلاح و بهینه سازی تاسیسات برق رسانی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از رهنمودهای عبادی در حمایت از تلاش کارکنان در جهت تامین و توزیع برق استان از تعامل این شرکت با سایر سازمان ها با هدف سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های برق رسانی خبر داد.

هاجر عبدی اضافه کرد: تمام تلاش کارکنان شرکت توزیع برق بر این است تا خدمات شرکت با توجه به شرایط بیماری موجود در کمترین زمان و به صورت غیرحضوری انجام شود.

وی اظهار داشت: استان هرمزگان شرایط خاصی را در مصرف برق تجربه می کند و باتوجه به گرمای هوا و افزایش مصرف برق، وضعیت تامین و توزیع برق در حالت هشدار قرار دارد. البته امیدواریم با همراهی مردم در مدیریت مصرف برق بویژه در ساعات بعدازظهر پایداری شبکه همچنان حفظ شود تا تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه