English

پیام دکتر سرمست استاندار قم به مناسبت هفته ملی مهارت

استاندار قم به مناسبت هفته ملی مهارت پیام صادر کرد.

پیام دکتر سرمست استاندار قم به مناسبت هفته ملی مهارت

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام بهرام سرمست استاندار قم به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ایران سربلند اسلامی دوران حساس و بسیار سرنوشت سازی را سپری می کند و برای اعتلای کشور عزیزمان عزم ملی و همگانی بین همه اقشار در تمام ابعاد باید پدیدار گردد.

توسعه و توجه به آموزش های فنی و حرفه ای بعنوان ابزاری ارزشمند برای توسعه اقتصادی کشور، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تحقق فردایی روشن و عاری از بیکاری اثر گذار و تعیین کننده است.

یقیناً گسترش نهضت توسعه آموزش های مهارتی و توانمند سازی منابع کارآمد انسانی راه را برای تحقق شعار سال "جهش تولید" هموار نموده و اهتمام به این مقوله نوید بخش افق روشن برای اشتغال پایدار جوانان است.

در آستانه 6 مرداد ماه روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای ضمن گرامیداشت و تبریک هفته ملی مهارت به همه تلاشگران عرصه مهارت آموزی، انتظار می رود با عزم دوچندان به ترویج و بسط فرهنگ مهارت آموزی و گسترش بیش از پیش آن توجه شده و برنامه ها به گونه ای صورت پذیرد که استان قم در این زمینه پیشتاز و نمونه باشد.

توفیق روز افزون همگان را در راستای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان استان بلند آستان کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از خداوند متعال خواستارم.

دکتر بهرام سرمست

استاندار قم‌

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه