English

انتخابات هیات رییسه مجمع بسیجیان شهرستان خمینی شهر برگزار شد

انتخابات هیات رییسه مجمع بسیجیان شهرستان خمینی شهر در حسینیه ثارالله خمینی شهر برگزار شد.

انتخابات هیات رییسه مجمع بسیجیان شهرستان خمینی شهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مسئول مجمع بسیج شهرستان خمینی شهر در جلسه انتخاب هیات رییسه جدید در جمع مسئولان شهرستان عملکرد هیئت رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان خمینی شهر را ارائه کرد.

سید مهدی ابطحی با اشاره به فعالیت های ارائه شده بیان کرد: انسجام اقشار هفده گانه بسیج شهرستان و وحدت و همدلی و هم افزایی بیشتر برای خدمت رسانی به انقلاب اسلامی و مردم مخصوصاً در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه و مقابله با کرونا و حوادث طبیعی بود.

وی ایجاد ارتباط بین اقشار بسیج با ادارات و ارگانهای مربوطه و ارتباط مستمر و مفید با مسئولین شهرستان را از دیگر فعالیت ها برشمرد.

این مدرس قرآن در ادامه به ارائه مشاوره به فرماندهی سپاه ناحیه در تقویت اقشار بسیج با سپردن مسئولیت به نیروهای جوان و پر انگیزه اشاره کردو افزود: تشکیل و تقویت کارگروه های هفت گانۀ بسیج با استفاده از نیروهای توانمند علمی و اساتید صاحب نظر در هر رشته از دیگر اقدامات انجام شده مجمع بود.

مسئول مجمع بسیج شهرستان خمینی شهر سوق دادن جلسات مجمع بسیج و کارگروه ها به تصمیمات کاربردی و ایجاد ارتباط ویژه بین حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج محلّی با اقشار مختلف بسیج برای استفاده از ظرفیت یکدیگر را مهم برشمرد و در پایان خاطر نشان کرد:امید است مجمع جدید با استفاده از ظرفیت نیروی بسیجی جوان و انقلابی در رسیدن به  اهداف انقلاب گام بردارد.

به گزارش موج ؛ این اجلاس در حسینیه ثارالله خمینی شهر برگزار شد که نتیجه رای گیری با مسئولیت مجدد سید مهدی ابطحی اعلام گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه