English

صادقی‌نسب:

نباید از کار گروهی ترسی داشته باشیم

استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه نباید از کار گروهی ترس داشته باشیم، خاطرنشان کرد: درحال حاضر از نظر معیشتی در شرایط بدی قرار داریم ولی به عنوان یک شهروند موظف هستیم زمانی را بدون چشم‌داشت برای پیشرفت تولید ملی قراردهیم.

نباید از کار گروهی ترسی داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج قم، شاهین صادقی‌نسب در نشست خبری مشترک زنان خانواده و کارآفرینی با اصحاب رسانه استان قم، با اشاره به اینکه هدف از این نشست معرفی همکاری گروه فرهنگی کارآفرینان نیوز با موسسه خاتم است، اظهار کرد: تمام ما موظف هستیم از ظرفیت‌های خود در راستای تقویت تولید استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که بسترهای مناسب کارآفرینی را از طریق سمینارها، همایش‌ها و آموزش‌ها در اختیار جامعه قرار دهیم، عنوان کرد: از طریق کنارهم قراردادن قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها می‌توانیم به هم‌افزایی برسیم و با هم‌افزایی می‌توانیم گام‌های موثری برداریم.

استاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه امیدوارم در آینده این همکاری به نتایج موثری برسیم، مطرح کرد: باید تلاش کنیم با کنارهم قرار گرفتن گروه‌ها و موسسات مختلف صدای رساتر و گام موثرتری برداریم.

صادقی‌نسب با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات را می‌توانیم کار گروهی برطرف کنیم، تصریح کرد: امیدوارم با فعالیت‌های این چنینی در سال‌های آینده شاهد روزهای بهتری برای کشورمان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه