English

به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی؛

بیش از ۱۶۰۰ واحد صنفی در اصفهان پلمب شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، از پلمب بیش از 1600 واحدصنفی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در اصفهان خبر داد.

بیش از 1600 واحد صنفی در اصفهان پلمب شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مختار درخشان از پلمب یک هزار و 619 واحد صنفی در استان به علت عدم رعایت پروتکل‌ های بهداشتی خبر داد و گفت: 531 مورد از این واحدها در شهرستان اصفهان و یک هزار و 88 مورد دیگر در سایر شهرستان های استان اصفهان بودند که با حکم مقام قضائی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی 21 مرکز احتکار اقلام بهداشتی را نیز شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمب کرده و در بازرسی از آن ها 15 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده، یک میلیون و 600 هزار جفت دستکش و 207 هزار عدد ماسک کشف شد.

سرهنگ درخشان، در ادامه به پلمب 38 مرکز اقامتی و صنوف فعال در زمینه اسکان مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا 10 نفر از افراد کلید به دست که در زمینه اسکان مسافران نوروزی فعالیت گسترده ای داشتند نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی از اجرای طرح تشدید بازدید و نظارت از واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این طرح 7 مورد بازدید از بانک ها، 24 مورد بازدید از دفاتر خدمات الکترونیک قضائی و دفاتر خدمات ارتباطی پلیس+10، 14 مورد بازدید از فروشگاه های زنجیره ای، 95 مورد بازدید از رستوران ها، تالارها، باغ تالارها، مراکز آموزشی و رستوران های سنتی و 10مورد بازدید از اماکن تفریحی و ورزشی صورت گرفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تداوم طرح های نظارتی و کنترلی پلیس اظهار داشت: هرگونه فعالیت واحدهای صنفی که مغایر با دستورالعمل های وزارت بهداشت باشد از سوی پلیس رصد شده و برابر قانون با آنها رفتار خواهد شد.

سرهنگ درخشان با بیان اینکه باید همه با هم دست در دست هم بدهیم تا به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا کمک کنیم اظهار داشت: از شهروندان عزیز می خواهیم گزارش های مبسوط خود از فعالیت غیر مجاز و عدم رعایت مسایل بهداشتی در واحدهای صنفی را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه