English

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان اعلام کرد:

تشدید نظارت بر اصناف و ادارات اردستان/ پلمب واحدهای صنفی متخلف

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان تاکید کرد: اگر اصنافی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند پس از یکبار تذکر کتبی نسبت به پلمب آن اقدام شود.

تشدید نظارت بر اصناف و ادارات اردستان/ پلمب واحدهای صنفی متخلف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا فرح بخش در کارگروه سلامت شهرستان در فرمانداری اردستان با اشاره باینکه اگر اصناف  پروتکل‌ های بهداشتی را رعایت نکنند پس از یکبار تذکر کتبی پلمب می شوند، گفت: تخلفات عدم رعایت بهداشتی در ادارت دولتی باید به فرمانداری گزارش شود.

وی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا اظهار کرد: بعد از بازگشایی برخی از اماکن متاسفانه موج افزایش کرونا را شاهد هستیم و این موضوع در استان اصفهان نیز افزایش داشته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه با تلاش هایی که شده علیرغم اینکه شهرستان اردستان در نقطه حساس جغرافیایی از نظر ویروس کرونا قرار دارد ولی همچنان وضعیت منطقه از نظر شیوع بیماری سفید است افزود: در شهرستان اردستان کمیته ای به منظور ارزیابی ادارت دولتی و اماکن عمومی تشکیل شده تا وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی این اماکن را ارزیابی کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان با بیان اینکه باید این واقعیت را بپذیریم که اگر مردم پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نکنند فشار مضاعفی به جامعه پزشکی وارد می‌شود گفت: افزایش آمار مبتلایان به کرونا نشان از بی تفاوتی برخی مردم به نکات بهداشتی و نادیده گرفتن کرونا است.

فرح بخش با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت بازرسی های بهداشتی را از صنوف، ادارات دولتی و اماکن عمومی بیشتر کنند تاکید کرد: اگر اصنافی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند پس از یکبار تذکر کتبی نسبت به پلمب ان واحد اقدام شود. همچنین تخلفات عدم رعایت موارد بهداشتی ادارت دولتی به فرمانداری گزارش شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه