English

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان تاکید کرد:

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری گرامیداشت شهدای ۷ تیر در اردستان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان با بیان اینکه مراسم گرامیداشت شهدای 7 تیر امسال در شهر اردستان برگزار می باشد، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری این مراسم تاکید کرد.

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری گرامیداشت شهدای 7 تیر در اردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا فرح بخش در جلسه هماهنگی برگزاری سی و نهمین سالگرد شهدای هفتم تیر در فرمانداری اردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: همه مردم و مسئولان شهرستان باید در پاسداشت مراسمات منطقه ای یک غیرت خاص داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه والای شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در حادثه تروریستی هفت تیر، مردانی را از دست داد که وجود هر کدام از این عزیزان برای کشور غنیمت بزرگی محسوب می شد، از جمله شهید حجت الاسلام سید نورالله طباطبایی نژاد اولین نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی که در این حادثه به فیض شهادت نائل شد.

فرح بخش با بیان اینکه بازگویی حادثه هفتم تیر برای نسل جوان به جهت نشان دادن مظلومیت ایران و نشان دادن چهره اصلی کشورهای حامی بشر دوستی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال برگزاری مراسم گرامیداشت هفت تیر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پنج شنبه 99/4/5 در مسجد جامع اردستان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان بر  لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری گرامیداشت شهدای هفت تیر تاکید کرد و گفت: با هماهنگی های انجام شده سخنران ویژه این مراسم محمدباقر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواهد بود.

فرمانداری اردستان 2

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه