English

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مطرح کرد؛

نباید اراضی کشاورزی توسط عده ای تبدیل به برج و ویلای مسکونی شود

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس گفت: حسن تدبیر، پیش بینی و پیشگیری به موقع، موجب کاهش زمین خواری و تغییر کاربری اراضی ملی خواهد شد، وی از مسئولان ذی ربط خواست به وظایف قانونی خود عمل کنند.

نباید اراضی کشاورزی توسط عده ای تبدیل به برج و ویلای مسکونی شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، در نشست با مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان و فرمانده یگان حفاظت این سازمان، گفت: در موضوع تغییر کاربری ها، مسأله مهمی که وجود دارد این است که اصل اراضی جهت انجام امور کشاورزی، محفوظ بماند نه اینکه اراضی کشاورزی توسط عده ای تبدیل به برج و ویلای مسکونی شود تا جایی که زمینی برای کشاورزی نباشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان بیان کرد: ضرورت دارد مدیران و مسئولان ذی ربط ضمن پیش بینی تمهیدات مناسب و اتخاذ اقدامات پیشگیرانه، آموزش‌های لازم را به نیروهای حفاظت از اراضی در مبارزه با زمین خواری و تغییر کاربری ها ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مسئولان ذی ربط در مراحل اولیه وقوع جرم، ضمن هماهنگی و گزارش به مدعی العموم، به موضوع ورود کنند و از اختیارات و وظایف قانونی خود استفاده نمایند، شاهد کاهش آسیب و ایراد خسارت به بیت المال، کاهش تنش های اجتماعی در برخورد با متصرفین و مجرمین و رونق تولید در بخش کشاورزی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه