English

مجتبی قهرمانی خبر داد؛

مقابله مشترک شیلات، دریابانی و سپاه با صید ترال غیر مجاز در آب های هرمزگان

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از ماموریت مشترک شیلات، دریابانی و سپاه برای مقابله با صید ترال غیر مجاز در آب های هرمزگان خبر داد.

مقابله مشترک شیلات، دریابانی و سپاه با صید ترال غیر مجاز در آب های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در پی تأکید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، از صدور دستور قضایی به منظور توقیف شناورهای غیر مجاز صید ترال و مأموریت مشترک شیلات، دریابانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این خصوص خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: پس از تأکیدات رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص لزوم بررسی موضوع صید ترال  و برخورد با متخلفان، از مدیرکل شیلات استان، فرمانده دریابانی و فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواسته شده است، نسبت به برخورد قانونی و جلوگیری از فعالیت شناورهای غیر مجاز، خصوصاً صید ترال در کل آب های استان هرمزگان اقدام کنند.

  دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، خاطرنشان کرد: این دستور قضایی با توجه به لزوم حمایت از اشتغال و تولید در استان و در راستای تحقق منویات داهیانه مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال به عنوان "جهش تولید" و همچنین به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون و صیانت از حقوق عامه صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه