English

مدیر منطقه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد:

افتتاح مجموعه فرهنگی حصه تا یک ماه آینده

مدیر منطقه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از افتتاح مجموعه فرهنگی حصه اصفهان تا یک ماه آینده خبر داد.

افتتاح مجموعه فرهنگی حصه تا یک ماه آینده

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی با اشاره به افتتاح  مجموعه فرهنگی حصه تا یک ماه آینده گفت: احداث مجموعه فرهنگی حصه ابتدای بزرگراه شهید اردستانی با مبلغ ۵۰ میلیارد ریال، ۹۵ درصد پیشرفت داشته است و  با احداث این مجموعه‌های فرهنگی دنبال ارتقای سرانه فرهنگی در منطقه حصه اصفهان هستیم.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های شده، امسال اجرای پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و خدماتی متعددی برای منطقه ۱۰ در دستور کار قرار گرفته که برای اجرای این پروژه‌ها ۲۱۵ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه احداث ایستگاه قطار شهری (میدان لاله، خیابان شاهد) با مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال، پنج درصد پیشرفت داشته است، گفت: تاکنون ۲۵ درصد تملک و احداث خیابان اطشاران (حدفاصل بزرگراه شهید آقا بابایی تا مجموعه میلاد) انجام شده و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر منطقه منطقه 10 شهرداری اصفهان ادامه داد: تملک و احداث خیابان عسگریه دوم (حدفاصل خیابان پروین تا سپیده کاشانی) با مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال، ۲۵ درصد پیشرفت داشته است.

شهبازی خبر از پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی احداث پارکینگ طبقاتی خیابان عسگریه با مشارکت بیمارستان عسگریه داد و افزود: این پارکینگ مشارکتی در مجاورت بیمارستان عسگریه با ظرفیت ۲۲۰ خودرو در حال احداث است و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی و بهینه‌سازی تالار هنر با مبلغ ۴۵ میلیارد ریال در حال اجرا بوده و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۸ با نظر شهردار اصفهان احیای سالن کوچک، اصلاح استاندارسازی پلاتوهای تمرین، ساخت اتاق فرمان مستقل برای سالن کوچک با تجهیزات، تعمیر سیستم‌های تهویه و سرمایشی و گرمایشی، احیای سالن کنفرانس سالن کوچک، اصلاح ورودی تالار و رمپ گذاری برای معلولان، تعمیر تجهیزات نور و صدا در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: احداث خیابان مصلی حدفاصل میدان شهید فهمیده تا چهارراه فرسان تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی از سامان دهی پارک شهری لاله با مبلغ شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: این پروژه تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

شهبازی ساماندهی پارک پروین را از دیگر اقدامات عمرانی این منطقه در سال جاری برشمرد و اظهار کرد: برای انجام این پروژه که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته، اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه