English

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان:

تکمیل زیباسازی پل فلزی تا دو هفته آینده / ادامه خیابان توحید از بلوار دانشگاه تا صفه

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به این که هزینه اجرا و زیباسازی تعریض پل فلزی ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است گفت: تعریض پل فلزی به طور رسمی تا چند هفته آینده به بهره برداری می رسد.

تکمیل زیباسازی پل فلزی تا دو هفته آینده / ادامه خیابان توحید از بلوار دانشگاه تا صفه

 به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا فرهنگ در جمع خبرنگاران اظهارکرد: منطقه ۵ به وسعت ۶ هزار هکتار یکی از مناطق بزرگ شهر اصفهان محسوب می شود که فقط ۲۸ درصد آن جزء محدوده قانونی منطقه است و مابقی در اراضی نظامی قرار دارد.

وی به بودجه سال جاری این منطقه اشاره کرد و افزود:  در سال جاری ۲۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای منطقه ۵ پیش بینی شده است که ۵۳ درصد معادل ۱۲۰ میلیارد تومان آن سهم اعتبارات عمرانی منطقه است.

مدیر منطقه ۵ ادامه داد: بودجه عمرانی منطقه برای اجرای پروژه های شاخص و ریز در قالب ۱۵۸ ردیف عمرانی هزینه می شود.

فرهنگ خاطرنشان کرد: درصدی از بودجه منطقه ۶ نیز به صورت متمرکز است و برای اجرای پروژه های شاخص در اختیار شهرداری مرکزی قرار می گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به سرانه فضای سبز این منطقه اشاره کرد و گفت: سرانه فضای سبز منطقه ۵ ، ۳۲ مترمتربع است که ۲۱ مترمربع آن در اختیار شهرداری است و مابقی شامل اراضی ارتش و دانشگاه اصفهان است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه هایی که امروز به صورت رسمی به بهره برداری می رسد، گفت: پارکینگ محتشم کاشانی یکی از پروژه های شاخصی است که امروز با حضور مدیران شهری به بهره برداری می رسد.

فرهنگ ادامه داد: این پارکینگ در زمینی به وسعت یک هزار و ۲۶۵ مترمربع و زیربنای ۸ هزار و ۶۰۰ متر در ۷ طبقه احداث می شود.

وی با بیان اینکه این پارکینگ ظرفیت پارک ۲۶۰ خودرو را دارد، اضافه کرد: در این پارکینگ که به صورت هوشمند احداث شده، ایستگاه دوچرخه نیز پیش بینی شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان هزینه آزادسازی، اجرا و تجهیز این طرح را ۱۵میلیارد و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: احداث پارکینگ طبقاتی محتشم کاشانی در کاهش بار ترافیکی خیابان های شریعتی، حکیم نظامی و محتشم کاشانی تاثیر بسزایی دارد.

فرهنگ افزود: خیابان ۱۱ محرم نیز از دیگر طرح های شاخصی است که به منظور احیای بافت فرسوده و ایجاد دسترسی محلی به خیابان حسین آباد اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه این خیابان بر اساس خط بدنه طرح تفصیلی مصوب ساخته شد، توضیح داد: خیابان ۱۱ محرم به طول ۴ هزار و ۳۰۰ متر و عرض متغیر ۲۰ متر احداث شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه