English

فریدون همتی خبر داد؛

دستور رئیس جمهور برای تکمیل بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس

استاندار هرمزگان گفت: رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور دادند که هم حمایت و هم تامین مالی مورد نیاز این طرح انجام شود که تا پایان سال جاری این پروژه تکمیل شود.

دستور رئیس جمهور برای تکمیل بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان، در نشست بررسی آخرین وضعیت بیمارستان های در دست ساخت در استان هرمزگان، عنوان کرد: از بین مجموعه پروژه های بزرگ و مهمی که در استان در حال اجراست، پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس به عنوان مهمترین طرح‌ و مطالبه مردم استان، جهت تامین اعتبار و تکمیل تا پایان سال جاری، معرفی شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور دادند که هم حمایت و هم تامین مالی مورد نیاز این طرح انجام شود که تا پایان سال جاری این پروژه تکمیل شود. 

استاندار هرمزگان افزود: به لطف خداوند متعال و با استفاده از روحیه ریسک پذیری و بسیج همه امکانات و منابع و نیروی انسانی و تشکیل کارگروه به منظور پیگیری این پروژه، امیدواریم ساخت این بیمارستان تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

همتی تصریح کرد: این پروژه یکی از بزرگ ترین گام ها در راستای رفع دغدغه مردم استان در حوزه سلامت و درمان خواهد بود و هر هفته جلسه ای برگزار خواهد شد و شخصا مسائل این پروژه را با حضور معاون عمرانی و دیگر مدیران مربوطه پیگیری خواهم کرد.

وی ادامه داد: به موازات آماده کردن ساختمان و مجموعه، نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان و تجهیزات مورد نیاز آن از دستورکارهایی است که دانشگاه علوم پزشکی باید منظم برنامه ریزی کند که با تکمیل پروژه بتوانیم به صورت کامل بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی را که یکی از کارهای بزرگ در استان هرمزگان است، افتتاح کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به پروژه بیمارستان دوم میناب، خاطرنشان کرد: این بیمارستان نیز با برنامه‌ریزی مناسب باید تا پایان خرداد ماه سال آینده آماده بهره برداری شود.

همتی اظهار کرد: در بیمارستان شریعتی بندرعباس نیز از اول مرداد تا نهایت ۲۰ مرداد ماه سال جاری  تست و آزمایش شروع به کار بیمارستان انجام و از آخر مرداد ماه پذیرش بیماران در این بیمارستان با نصب تجهیزات و استقرار نیروی انسانی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: دیگر پروژه نیز بیمارستان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس با ظرفیت ۱۰۰ تختخواب و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است و پیگیری ها و مکاتباتی صورت گرفته و در تلاش هستیم که این پروژه نیز تا پایان فصل تابستان سال جاری آماده و به ظرفیت درمانی بندرعباس و استان اضافه شود.

استاندار هرمزگان بیان داشت: بیمارستان ستاره خلیج فارس نیز در بندرعباس در حال ساخت است که این پروژه با زمان بندی و برنامه ریزی انجام شده در سه ماهه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

همتی تاکید کرد: مناقصه بیمارستان کودکان بندرعباس نیز باید هر چه سریع تر توسط دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود که کار این پروژه نیز سرعت گیرد.

وی افزود: از ابتدای دولت دوازدهم، گام بسیار بزرگی توسط دولت در راستای توسعه و افزایش امکانات بیمارستانی در هرمزگان برداشته است و در بسیاری بخش ها با تکمیل بیمارستان های موجود در شهرستان ها، ایجاد بخش های دیالیز، توسعه اورژانس ها، افزایش تخت در مجموعه بیمارستان های استان، پروژه های مهمی طی سه سال اخیر به بهره‌برداری رسیدند.

استاندار هرمزگان یادآور شد: کاری که در دولت دوازدهم برای استان هرمزگان در بخش درمان و بیمارستان انجام گرفته با آمار و ارقام، قابل مشاهده است و یک کار بی سابقه حتی از نظر سرعت و زمان بهره برداری از این پروژه هاست و این اتفاق مهم و بزرگی بود که با توجه ویژه دولت و تلاش و پیگیری که مدیریت استان داشته است در حال به ثمر نشستن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی