English

سجاد انوشیروانی:

پارکوریست‌های اردبیلی و تبریزی در خانه پارکور اردبیل به رقابت پرداختند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده پارکوریست‌های اردبیلی و تبریزی در خانه پارکور اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هم به رقابت پرداختند.

پارکوریست‌های اردبیلی و تبریزی در خانه پارکور اردبیل به رقابت پرداختند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده پارکوریست‌های اردبیلی و تبریزی در خانه پارکور اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هم به رقابت پرداختند.

وی از حضور ورزشکاران از استان آذربایجان شرقی در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات پارکور در دو بخش حرفه ای و نیمه حرفه‌ای در خانه پارکور استان اردبیل برگزار شد ورزشکاران رشته مهیج ورزشی پارکور از استان آذربایجان شرقی به ویژه تبریز نیز حضور پرشور و گسترده داشتند.

انوشیروانی با اشاره به فعالیت ورزشکاران رشته پارکور در شهرهای استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر در برخی از شهرهای بزرگ استان اردبیل ورزشکاران در رشته پارکور به فعالیت می‌پردازند و همچنین برای فعال سازی این رشته ورزشی در سایر شهرهای استان نیز اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر فعالیت حدود ۲۰۰ ورزشکار در رشته پارکور در استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ ورزشکار در رشته پارکور در مناطق مختلف استان اردبیل فعالیت می‌کنند که در این دوره از مسابقات از شهرهای پارس‌آباد، گرمی مشگین‌شهر و هیر مشارکت خوبی از خود نشان دادند.

وی در خصوص توجه جدی به دستگاه‌های اجرایی به حوزه ورزش و جوانان استان اظهار کرد: در استان اردبیل در رشته‌ای پارکور استعدادهای بسیار ارزشمندی وجود دارد با توجه جدی دستگاه‌های اجرایی با اداره کل ورزش و جوانان می‌توانیم گام‌های موثری برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی در سطح استان اردبیل برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه