English

اعمال مجدد محدودیت های کرونا در البرز

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از اعمال مجدد محدودیت های کرونا در البرز خبر داد.

اعمال مجدد محدودیت های کرونا در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، نورمحمد فردی گفت: براساس اساس مصوبه ستاد ملی کرونا ۱۳ استان در کشور وضعیت قرمز دارند که  البرز هم یکی از این استان ها اعلام شده است.

وی ادامه داد: اکنون شهرستان های طالقان، نظرآباد، اشتهارد و ساوجبلاغ  در وضعیت قرمز و شهرستان های  کرج و فردیس در آستانه قرمز شدن  قرار گرفته است.

فردی گفت: براین اساس به مردم هشدار داده می شود که  برای حفظ سلامتی خود و جان دیگران باید پروتکل‌ های بهداشتی و  فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در نشست ستاد کرونا استان البرز تصمیماتی جدید گرفته شده که از ۱۵ تیرماه ماسک زدن اجباری شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: همچنین  دورکاری  یک سوم کارکنان دولتی به صورت گردشی و کاهش ساعات ادارات ( هفت صبح تا ۱۲ ظهر) پیشنهاد  شده است.

وی ادامه داد:  سالن های ورزشی، استخرها، مراکز تجمعی و تفریحی، شهرهای بازی، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه ، سالن های زیبایی، مهدهای کودک، سینما ،تئاتر ،مدارس، دانشگاه ها، کتابخانه، حوزه علمیه، آموزشگاه فنی و حرفه ای تا اطلاع ثانویی تعطیل هستند که این پیشنهادات به ستاد ملی اعلام شده و پس از تایید اعلام می شود .

فردی تاکید کرد: شهرداری ها  و دهیاری ها موظف شدند روزانه نسبت  ضدعفونی کردن شهرها و روستاها اقدام کنند و مساله کرونا را جدی بگیرند غفلت از این کار خطر به دنبال داشته باشد  و پیگیری می شود.

طی روزهای گذشته در نشست های مختلف وضعیت استان البرز از سوی استاندار قرمز اعلام شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه