English

در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در حوزه صنعت صورت گرفت:

بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی در راستای حمایت و رفع موانع تولید

بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی در راستای حمایت و رفع موانع تولید در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان در حوزه صنعت صورت گرفت.

بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی در راستای حمایت و رفع موانع تولید

به گزارش خبرگزاری موج همدان، کارگروه رفع موانع تولید در حوزه صنعت با حضور پورمجاهد، معاون هماهنگی اقتصادی استاندار همدان، فرماندار شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای  اسلام ی رزن و درگزین و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.و موارد ذیل مورد بررسی قرار گرفت:

  • طرح مواد شوینده سلطانی با توجه به فاصله کم واحد از رودخانه فصلی با مساعدت دستگاه های متولی و رعایت ضوابط زیست محیط و امور اب توسط سرمایه گذار نسبت به صدور پروانه بهره برداری اقدام شود.
  • مشکلات ارکان لوله طرحو مصوب شد  که اولویت خرید تمامی دستگاه ها دولتی و پیمانکاران درجهت حمایت از واحدهای صنعتی  از واحدهای تولیدی استان باشد ضمنا مصوب شد شرکت آب فاضلاب استان  نسبت به پرداخت بدهی واحد  اقدام کند.
  • مشکل طرح توسعه بخاری شوکت مطرح و مقرر شد بعد از اخذ پروانه و ثبت نام در سامانه بهین یاب نسبت به دریافت تسهیلات بانکی اقدام کند.
  • مشکل واحد یعقوبی طرح ذوب ضایعات آهنی مطرح و مقرر شد بعد از اخذ پروانه بهره برداری نسبت به ثبت نام در سامانه بهین یاب جهت اخذ تسهیلات اقدام کند و مصوب شد علاوه بر رفع مشکل برق این واحد برای سایر واحدهای متقاضی برق در شهرک صنعتی ، از ظرفیت برق  واحدهایی که با ظرفیت کمتر فعالیت می نمایند با هماهنگی شرکت برق صورت گیرد .
  • طرح تولید الکل عباسی همدانی مورد موافقت قرار نگرفت و مقرر شد سرمایه گذار طرح جدیدی را ارائه کند
  • طرح واحد فولاد خرس سفید شمال مطرح و مصوب شد واحد حقوقی جهاد کشاورزی نسبت به رفع مشکل ایجاد شده در اسرع وقت اقدام و مشکل این واحد نیز مرتفع شود.
  • طرح طیبی تولید قطعات خودرویی با بازدید از سوله هایی که در تصرف بانک ها بودند و توسط کارگروه ستاد تسهیل استان ازاد شده اند مقرر شد سرمایه گذار جهت تصمیم گیری نهایی و انتخاب یکی از واحدها نسبت به دریافت پروانه و تولید قطعات خودرویی با اشتغال ۲۰۰نفر پیگیری کند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه