English

استاندار یزد؛

رفع موانع تولید اولویت استانداری یزد در سال جدید است

استاندار یزد گفت: یکی از برنامه‌های در اولویت، بازدید از صنایع و آشنایی نزدیک از ظرفیت‌های آنها و رفع موانع تولید است.

رفع موانع تولید اولویت استانداری یزد در سال جدید است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در بازدید از یک واحد تولید کاشی استان یزد با اشاره به نامگذاری ۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید افزود: یکی از برنامه‌های در اولویت، بازدید از صنایع و آشنایی نزدیک از ظرفیت‌های آنها و رفع موانع تولید است تا بتوان با برنامه‌ریزی مناسب با همفکری دستگاه‌ها و صاحب نظران برای جهش تولید اقدام کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از واحدهای صنعتی و اقتصادی استان از توان بالایی در این مورد  برخوردارند و با حمایت‌های جزیی و اصلاح بعضی از فرآیندها می‌توان گامی مهم در راستای اشتغال‌زایی و تحقق نامگذاری سال جهش تولید برداریم.

استاندار یزد با قدردانی واحد دانش بنیان این کارخانه که در تولید محلول ضدعفونی در شرایط بحران کرونایی در استان نقش موثری داشت اظهار کرد: این بیماری باعث شد برخی از ظرفیت‌ها در تولید مواد ضدعفونی کننده بهتر شناسایی شود و واحدها به سمت و سوی تامین نیازها بروند و در این شرایط نیازمند جهشی در تولید هستیم تا کمبودها را جبران و شرایط جدیدی درتحقق این نامگذاری ایجاد کنیم.

طالبی با اشاره به حمایت از شرکت‌های تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک بهداشتی تصریح کرد: امیدواریم همه نیازها در این بخش را با کمک متخصصان و ظرفیت‌های خیلی خوب واحدهای تولیدی تامین کنیم.

وی گفت:  همانطور که یزد در خیلی از موارد تولید در کشور سرآمد است امیدواریم در زمینه تولید مواد ضدعفونی و ماسک در سال جهش تولید جزو استان‌هایی باشیم که علاوه بر مصرف داخلی و تامین سایر استان‌ها ، صادرات به کشورهای مختلف را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه