English

با توجه به وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا؛

فعالیت آرایشگاه‌ها در هرمزگان ممنوع است

استاندار هرمزگان ، گفت: فعالیت تمامی آرایشگاه‌ها، تالارها، استخرها، سینماها و مهدهای کودک در این استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فعالیت آرایشگاه‌ها در هرمزگان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان ، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، هرگونه تجمع افراد و توقف خودرو در سواحل به‌ویژه ساحل شهر بندرعباس ممنوع است و نیروی انتظامی وظیفه دارد از این تجمعات جلوگیری و با توقف خودروها برخورد و آن‌ها را جریمه کند.

فریدون همتی با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک را بهترین راهکار برای مقابله با کرونا می‌دانیم، عنوان کرد: پس از جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ستاد استانی در هرمزگان نیز تشکیل جلسه داد و تصمیماتی جهت مهار این بیماری در استان اتخاذ شد.

وی اظهار کرد: پیشنهاد تعطیلی یک‌هفته‌ای برخی از فعالیت‌ها در استان هرمزگان از جمله تعطیلی ادارات به ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا برای عبور از پیک بیماری کرونا و کمک به کادر درمانی استان ارائه شد.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در استان هرمزگان، فعالیت تمامی آرایشگاه‌ها، تالارها، استخرها، سینماها و مهدهای کودک در این استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است و این واحدها تعطیل هستند. باید نظارت و بازرسی جدی در این خصوص به‌ویژه برای جلوگیری از فعالیت آرایشگاه‌های زنانه که در خانه‌ها و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند، صورت گیرد.

همتی در پایان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، هرگونه تجمع افراد و توقف خودرو در سواحل به‌ویژه ساحل شهر بندرعباس ممنوع است و نیروی انتظامی وظیفه دارد از این تجمعات جلوگیری و با توقف خودروها برخورد و آن‌ها را جریمه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه