English

فرماندار یزد؛

پشتیبانی قابل تقدیر دادستان شهرستان در اجرای تصمیمات شورای تامین

فرماندار یزد با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: حضور مؤثر و پشتیبانی مستمر دادستانی شهرستان در اجرای تصمیمات شورای تامین بسیار ملموس و قابل تقدیر است.

پشتیبانی قابل تقدیر دادستان شهرستان در اجرای تصمیمات شورای تامین

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد با همراهی سایر اعضای شورای تأمین شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه، در دادگستری یزد حضور یافت  و با حمیدرضا بابایی معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد و عضو شورای تأمین شهرستان دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بهشتی ویارانش و تبریک هفته قوه قضاییه به تمامی خدمتگزاران پرتلاش این حوزه، اظهار داشت: سالی که گذشت با وجود انتخابات و مشکلات عدیده ی فرهنگی و اجتماعی و سیاسی حاصله از تحریمها و فشارهای بین المللی، بیماری کرونا و مسائل پیرامونی آن، تلاش مضاعف در ساماندهی اتباع و ... سالی بسیار پرمشغله و پرتراکم برای شورای تأمین شهرستان و تصمیم سازان و مجریان مصوبات این شورا بود. و صد البته که حضور مؤثر و پشتیبانی مستمر دادستانی شهرستان در اجرای تصمیمات شورای تامین بسیار ملموس و قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، در پاین افزود: امیدواریم در سال جاری نیز شاهد اثربخشی چشمگیر تصمیمات شورای تامین شهرستان  و اهتمام دستگاه های اجرایی در اجرای این تصمیمات و رفع هرچه بیشتر بخشی از مشکلات و مسائل دامنگیر شهرستان در حوزه های مختلف باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه