English

ناصر عتباتی:

دستگاه قضایی در برخورد با مجرمین هیچ مماشاتی ندارد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی برای تحقق امر عدالت خواهی و فساد ستیزی در سطح جامعه در برخورد با مجرمین و متخلفان هیچ‌گونه مماشاتی ندارد و برخوردی جدی و قانونی خواهد کرد.

دستگاه قضایی در برخورد با مجرمین هیچ مماشاتی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در یادواره مجازی شهدای حقوقدان در اردبیل اظهار داشت: دادگستری استان اردبیل توانسته است در رسیدگی هرچه زودتر و سریع و تعیین و تکلیف پرونده‌های معوق رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به تلاش جدی قضات در کاهش موجودی پرونده‌ها در دادگستری افزود: در حال حاضر رسیدگی سریع به پرونده‌ها به ویژه در حوزه دادگاه تجدید نظر در راستای کاهش موجودی پرونده‌ها در دادگستری و شعبات مربوطه با تلاش جدی قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان در دستور کار قرار دارد.

عتباتی تحقق عدالت در جامعه را ضروری دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی برای تحقق امر عدالت خواهی و فساد ستیزی در سطح جامعه در برخورد با مجرمین و متخلفان هیچ‌گونه مماشاتی ندارد و برخوردی جدی و قانونی خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر تعامل مردم با دستگاه قضایی بیان کرد: در صورتی که زمینه تعامل و هماهنگی مردم با تمامی دستگاه‌‌های اجرایی توسعه یابد شاهد تحقق عدالت و سالم سازی مراودات اجتماعی خواهیم بود که در نتیجه پیشگیری از وقوع جرایم نیز تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در دستور کار است اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در دستور کار دستگاه قضایی است چراکه با افزایش میزان تولید و اشتغال‌زایی برای جوانان شاهد کاهش میزان جرایم و مشکلات و مسائل ناشی از آن در جامعه خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه