English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

سازمانی که تأمین کننده انرژی است باید در ارائه خدمات سرآمد باشد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:سازمانی که تأمین کننده اول انرژی است بایست در خدمات نیز سرآمد باشد و باید تلاش کنیم عالیترین رضایتمندی را از سوی مردم کسب کنیم.

سازمانی که تأمین کننده انرژی است باید در ارائه خدمات سرآمد باشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی در مراسم تودیع سرپرست جدید اداره گاز منطقه شش اصفهان بر لزوم ارائه بهترین خدمات به مشتریان در سریعترین زمان و به بهترین نحو ممکن، تاکید و بیان داشت: سازمانی که تأمین کننده اول انرژی است بایست در خدمات نیز سرآمد باشد و باید تلاش کنیم عالیترین رضایتمندی را از سوی مردم کسب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برخورد مناسب با ارباب رجوع و مشترکین از مهمترین اولویت های این شرکت است، افزود: یک مدیر یا کارمند در هرسمت و جایگاهی که مشغول به کار است باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد، با مشکلات و مسائل اداری برخورد منطقی و عادلانه داشته باشد.

علوی با اشاره به اینکه  سال گذشته حتی یک مورد شکایت از عملکرد اداره گاز منطقه شش گزارش نشده است،گفت: امیدواریم که آقای سالاری نیز در مدت تصدی مسئولیت، همین روش را در پیش گرفته و ادامه دهنده این راه باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، با اشاره به محدودیت منابع مالی شرکت، بر صرفه جویی و کاهش 30 درصدی هزینه ها در سال جاری تاکید کرد و بیان داشت: وصول مطالبات در ادارات گازرسانی باید به طور جد پیگیری و برنامه ریزی گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه