English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

تمدید گواهینامه بین المللی استاندارد HSE-MS شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: گواهینامه بین المللی استاندارد سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS شرکت گاز استان اصفهان به مدت یک سال تمدید شد.

تمدید گواهینامه بین المللی استاندارد HSE-MS شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی اظهار کرد: ممیزان شرکت IMQ در طول دو روز به ارزیابی عملکرد شرکت گاز استان اصفهان در حوزه استانداردهای جهانی HSE-MS پرداختند و در نهایت گواهینامه بین المللی سیستم مذکور براساس مدل OGP بار دیگر تمدید شد.

وی با تاکید براهمیت استقرار سیستم های مدیریتی و لزوم سرعت بخشیدن و تداوم هرچه بیشتر تحقق اهداف HSE-MS گفت: توجه به سلامت و ایمنی افراد، پیش نیاز صیانت از منابع انسانی و افزایش بهره‌وری هرسازمان و شرکت است.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات انجام گرفته در جهت رفع عدم انطباق های ناشی از ممیزی سال قبل، بر یکپارچه کردن همه نظام های مدیریتی تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ HSE با تکیه بر آموزش و نظارت در همه پروژه ها، فعالیت ها و مناطق گسترش داده و با ایجاد سیستمی مناسب، شرایط بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی را به طور نظام مند ارزیابی کنیم و حوادث و آسیب ها را از طریق حذف شرایط ناایمن و ارتقای سلامت افراد به صفر برسانیم.

علوی در مورد نقش HSE در رفتار سازمانی عنوان کرد: تلاش های این واحد به صورت بنیادی با برنامه ریزی مدون از سال 1388 شروع شد و رو به رشد است که نشانگر برنامه ریزی صحیح و پایش متمرکز و از پیش تعیین شده در جهت نیل به اهداف سازمانی و ایمن سازی سیستم است.

گفتنی است؛ بر اساس گزارش سرممیز مواردی نظیر وجود ساختارمناسب و منابع کافی برای اصلاح مستمر، حاکم بودن دیدگاه فرایندی در سطح شرکت، برنامه ریزی، مدیریت صحیح و اجرای اقدامات اثربخش در حوزه مدیریت شرایط اضطراری و بحران، تعریف مناسب ارتباط مجموعه با پیمانکاران، تعریف مناسب ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، ارزیابی مداوم ریسک فعالیت های شرکت و ... به عنوان مهمترین دلایل تمدید گواهینامه اشاره شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی