English

سید مصطفی علوی اعلام کرد:

تصویب بیش از ۲ هزار پیشنهاد در شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از تصویب بیش از 2هزار پیشنهاد در شرکت گاز استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

تصویب بیش از 2 هزار پیشنهاد در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی با اشاره به رشد چشمگیر نظام پیشنهاد ها گفت: بیش از 2هزار و800 پیشنهاد در شرکت گاز استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته تصویب شده است.

وی افزود: سال گذشته بالغ بر 8هزار و365 مورد پیشنهاد از سوی کارکنان به دبیرخانه نظام پیشنهادهای شرکت رسید که از این تعداد 2 هزار و 835 مورد مصوب گردید.

علوی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های دبیرخانه نظام پیشنهادها در جهت کیفی سازی پیشنهادها برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: راه اندازی 19کمیته‌ فرعی تخصصی، تعیین 100نفر به عنوان کارشناسان ارزیابی، اصلاح فرآیند ارزیابی پیشنهادها و هم اندیشی با دبیران کمیته‌ها از جمله اقداماتی است که در این خصوص صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال 98 بیش از 4 هزار و 120 پیشنهاد گروهی ثبت گردید گفت: بیش از 3 هزار و 110 پیشنهاد توسط کمیته ها مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت و سال گذشته بیش از 71 درصد پیشنهادهای مصوب اجرایی گردید.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه نظام پیشنهادها باعث ارتقاء سطح کیفی برند شرکت می‌شود گفت: کارآمدی این نظام، بالندگی کارکنان و بهره وری شرکت را در پی دارد که امیدوارم برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه منشاء تحولات کیفی و کمی در شرکت گاز استان اصفهان شود.

 علوی با اشاره به رضایت بخش بودن فعالیت نظام پیشنهادها افزود: سیستم ارائه پیشنهادها، تصمیم گیری ها و دریافت پیشنهادها توسط کارگروه‌ها باید به سمت کیفی سازی باشد و این امر می‌تواند در میانگین بازدهی به سازمان و در نهایت بالا رفتن ارائه خدمات به مردم استان در حوزه گازرسانی، اثربخشی بیشتری داشته باشد.

وی نظام پیشنهادها را شاخصی برای مشارکت کارکنان در تصمیم سازی ها و اقناع فکری و عملی کارکنان دانست و با تاکید بر اینکه میزان مشارکت در این نظام، بیانگر معیاری برای تعلق سازمانی کارکنان است، افزود: هرچه تعداد پیشنهادها به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد امکان بهبود ارائه خدمات فراهم می شود و افزایش تعلق سازمانی ، بهبود مستمر را بدنبال خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: بهبود مستمر در انجام کارها بدون همکاری و کار گروهی صورت نمی گیرد. بنابراین اگر اجرای نظام پیشنهادها با موفقیت همراه باشد، شرکت از مزایایی چون بهبود روابط انسانی، تقویت انگیزه کارکنان، بهبود فرایند های کاری، بروز خلاقیت، کاهش هزینه ها، هم سو شدن اهداف کارکنان با هدف های شرکت و در نهایت افزایش رضایت مشترکین برخوردار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه