English

امام جمعه اردستان:

جلب رضایت مردم در اولویت باشد/ ضرورت مقابله با گران فروشی در اردستان

امام جمعه اردستان گفت: یکی از وظایف اتحادیه های صنفی این است که رضایت مردم را جلب کنند و جلوی تخلفات و گران‌فروشی گرفته شود.

جلب رضایت مردم در اولویت باشد/ ضرورت مقابله با گران فروشی در اردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام دهشیری در دفتر خود در دیدار با رئیس اداره صنعت معدن و تجارت و برخی اتحادیه های صنفی با بیان اینکه یکی از وظایف اتحادیه های صنفی این است که رضایت مردم را جلب کنند، بیان کرد: می‌بایست جلوی تخلفات و گران فروشی گرفته شود که این کار یک نهی از منکر عملی است.

وی با بیان اینکه کاسبان همواره به دنبال کسب روزی حلال هستند و در این شرایط حساس باید با رعایت تقوا و انصاف کالاها وخدمات خود را با قیمت‌های عادلانه به فروش برسانند، افزود: بی شک اصناف و بازاریان توانمند نظام است و مسئولیت تنظیم بازار در زمان جنگ و بویژه اکنون در زمان تحریم ها وظیفه سنگینی است که اصناف از عهده آن برآمده است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه حق همیشه با مردم است لذا اصناف باید به سمت و سویی حرکت کند که رضایت مردم را در پی داشته باشد، گفت: از مسئولان اتحادیه های صنفی درخواست داریم راهکارهایی در جهت حل مشکل گرانی در شهرستان اردستان ارائه دهند.

همچنین در ادامه رئیس اتاق اصناف اردستان گفت: یکی از چشم‌اندازهای ۱۴۰۰، تشکیل واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف در این شهرستان است که در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

مهدی بهفر با اشاره به تمدید و صدور ۵۵۹ فقره پروانه صنفی در یک‌ سال گذشته یادآور شد: تعداد ۲ هزار و ۷۱۲ واحد صنفی و ۱۲ اتحادیه در حال حاضر در شهرستان اردستان فعالیت دارند.

وی افزود: همچنین ۱۵۰ واحد صنفی نیز بدون پروانه در این شهرستان فعال هستند که به آن‌ها اخطار لازم داده شده است و در هفته آینده پلمب خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف اردستان با اشاره به گلایه‌های مردم و مسئولان در مورد گرانی، تشریح کرد: سال ۹۹ به دلیل کرونا و رکود موجود، شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم تا جایی که‌ برخی کالاها مانند گوشت قرمز و روغن تا حدودی ثابت ماندند اما برخی مانند برنج و حبوبات یا میوه و تره‌بار بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش داشتند که بیشتر تابع قیمت‌های کشوری و استانی بوده است.

امام جمعه اردستان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه