English

عدالت حاجی پور:

تولید محتوای فرهنگی و هنری ناب اسلامی و عشایری با توجه به نیازهای منطقه در اولویت باشد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: باید فضا را خالی نگذاریم و با تولید محتوای فرهنگی و هنری ناب اسلامی و عشایری منطقه نیازهای فرهنگی شهروندان را در فضاهای مجازی تامین و زمینه رشد و تعالی مردم را فراهم بنماییم.

تولید محتوای فرهنگی و هنری ناب اسلامی و عشایری با توجه به نیازهای منطقه در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عدالت حاجی پور  سرپرست فرماندار شهرستان پارس‌آباد در نشست با عوامل اجرایی برنامه قرار عاشقی اظهار داشت: همه اقدامات انجام یافته توسط گروه‌های فرهنگی در سطح جامعه به ویژه برنانه قرار عاشقی ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: این گروه‌ها و برنامه‌ها باید زحماتی که برای اجرای چنین برنامه‌های فاخر کشیدند در کمک به به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند با فراهم نمودن نیازهای فرهنگی شهروندان در فضای مجازی در ایام کرونایی کمک ویژه نیز به دستگاه‌های اجرایی کردند.

حاجی‌پور تصریح کرد: ظرفیت و توان فرهنگی جوانان پارس آباد زبان زد استان و کشور بوده و در تمامی حوزه های فرهنگی و ورزشی و هنری حرف برای گفتن دارند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به آسیب‌های جدی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای جوانان گفت: باید فضا را خالی نگذاریم و با تولید محتوای فرهنگی و هنری ناب اسلامی و عشایری منطقه نیازهای فرهنگی شهروندان را در فضاهای مجازی تامین و زمینه رشد و تعالی مردم را فراهم بنماییم.

وی شناسایی استعدادهای هنری و فرهنگی جوانان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: اگر فضا و شرایط مطلوب فرآهم شود جوانان نخبه زیادی پا به عرصه هنری و فرهنگی کشور خواهند گشود و به نمایندگی از مردم شریف شهرستان، فرهنگ ناب منطقه را در کشور تمثیل خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه