English

استاندار قم:

شورای تامین رکن اساسی در تامین امنیت و آرامش است

استاندار قم شورای تامین را رکن اساسی در تامین امنیت و آرامش دانست و گفت: خوشبختانه اعضای شورای تامین استان تجربه‌های متنوعی دارند و تعامل در میان آن‌ها موجب تامین امنیت و جلب اعتماد عمومی در مقابله با ناامنی‌ها شده است.

شورای تامین رکن اساسی در تامین امنیت و آرامش است

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست  در دیدار حجت‌الاسلام مظفری رئیس‌کل دادگستری استان قم با وی به مناسبت هفته قوه قضائیه ، با اشاره به اینکه استان قم دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است، اظهار کرد: وظیفه خدمت رسانی در قم بسیار سنگین است چراکه مراجع عظام تقلید و حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در این شهر حضور دارند.

استاندار قم توجه ویژه رهبر معظم انقلاب و دغدغه‌های ایشان در خصوص قم را موردتوجه قرار داد و افزود: رفع دغدغه‌های معظم له، از سوی مدیریت استان با جدیت دنبال می‌شود.

سرمست همچنین با اشاره به تاکید رئیس‌جمهوری بر ضرورت حفظ آرامش و فضای اعتدال در قم خاطرنشان کرد: درصدد بوده‌ایم تا امنیت و آرامش استان را با بهبود وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تقویت کنیم.

وی بابیان اینکه مردم کلیت نظام را یکی می‌بینند و به‌دوراز جبهه‌بندی‌ها از مسئولان انتظار کارآمدی دارند گفت: این مهم در سایه همراهی همه مسئولان و وحدت کلمه محقق می‌شود.

استاندار قم فضای همدلی در قم را موردتوجه قرار داد و گفت: این مهم در سایه حمایت مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه و همراهی مسئولان و مردم تحقق‌یافته است.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه تشکیلات قضایی پشتیبانی خوبی از مدیریت اجرایی استان داشته است افزود: از روحیه تعامل این تشکیلات با مسئولان استان قدردانی می‌کنم.

وی گفت: امیدواریم با تداوم و تقویت این تعامل شاهد کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی در قم باشیم.

سرمست ضمن آرزوی توفیق برای مسئولان تشکیلات قضایی قم بیان کرد: اجرای حداکثری عدالت و جلب رضایت مردم و نیز پاسخگویی به مشکل‌های مردم هدف مشترکی است که امیدواریم با جدیت مسئولان محقق شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه