English

استاندار قم:

مدیریت استان در مسیر ترویج فرهنگ ایثار حرکت می‌کند

استاندار قم با بیان اینکه مدیریت استان قم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار حرکت می کند، گفت: برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم نیز در همین راستا مورد تاکید است.

مدیریت استان در مسیر ترویج فرهنگ ایثار حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران منطقه یک کشور که با حضور مشاور امور ایثارگران وزیر کشور در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، نقش قم در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را مدنظر قرار داده و اظهار داشت: ایثار و شهادت از گذشته تا کنون در این استان به صورت چشم‌گیر وجود داشته و استان قم در این مسیر به عنوان الگو شناخته شده است.

وی افزود: استان قم در احداث این موزه، علاوه بر روایت جنگ ۸ ساله تحمیلی، انتقال حوادث تاریخی انقلاب اسلامی را نیز در دستور کار دارد.

 

استاندار قم با تاکید بر انتقال تجربه های موفق سایر استان ها در خصوص اعتلای جایگاه خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: برای پیاده سازی این تجربه ها در استان قم برنامه ریزی لازم باید انجام شود.

سرمست بیان کرد: در لبیک به ندای مقام معظم رهبری برای طرح مواسات و کمک مومنانه نیز اقدامات بسیار خوبی از سوی خیرین و گروه های مردمی انجام شد و شاهد همدلی مردم و مسئولان بودیم.

استان قم ۶ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. در حال حاضر حدود یک هزار و ۱۰۰ پدر شهید و ۲ هزار و ۴۳۰ مادر شهید از ۶ هزار شهید استان در قید حیات هستند./

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه