English

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی ساعات صبح تا ظهر پنجشنبه و جمعه ، دریای عمان و تنگه هرمز با افزایش سرعت وزش بادهای جنوب شرقی متلاطم خواهد شد.

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: پدیده ی ساعات صبح تا ظهر در مناطق ساحلی مه رقیق صبحگاهی و در طول روز غبار محلی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ساعات بعد از ظهر بویژه شب در مناطق غربی جزیره لاوان و سواحل پارسیان، وزش بادهای شمال غربی سبب متلاطم شدن دریاخواهد شد و تا روز پنجشنبه تداوم خواهد داشت لذا توصیه می شود شناورهای سبک از تردد دریایی در این مناطق اجتناب کنند.

عارفی عنوان کرد: طی امروز در سواحل دریای عمان وزش باد سطحی جنوب شرقی و در سایر مناطق دریایی استان ، شرایط دریا جهت تردد مساعد پیش بینی می شود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، بدر ادامه عنوان کرد: طی ساعات صبح تا ظهر پنجشنبه و جمعه ، دریای عمان و تنگه هرمز با افزایش سرعت وزش بادهای جنوب شرقی متلاطم خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: ساعات بعد از ظهر در مناطق مرتفع استان بویژه سردشت بشاگرد شرایط رشد ابر و رخداد رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت وزش باد فراهم خواهد بود و احتمال تقویت شرایط در سردشت بشاگرد و سیلابی شدن موقت برخی نقاط نیز دور از انتظار نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه