English

استاندار کرمانشاه:

شهر کرمانشاه نباید مشکل کم‌آبی داشته باشد

هوشنگ بازوند گفت: شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه باید تا یک ماه آینده با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به رفع مشکل کم‌آبی در بعضی نقاط شهر کرمانشاه اقدام کند و گزارش کار بدهد.

شهر کرمانشاه نباید مشکل کم‌آبی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در جلسه هماهنگی تأمین آب شرب کرمانشاه اظهار داشت: همه باید برای رفع مشکلات مردم همچون کم‌آبی تلاش کنیم و در این زمینه مسئولین موظف هستند که نهایت اهتمام و کوشش خود را بکار گیرند.

وی با اشاره به گزارش فرمانداری کرمانشاه و شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه مبنی بر کم‌آبی در چندین منطقه شهر کرمانشاه، خواستار تلاش ویژه این شرکت برای رفع مشکل کم‌آبی ظرف یک ماه آینده در کرمانشاه شد.

وی تأکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان باید تا یک ماه آینده با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به رفع مشکل کم‌آبی در بعضی نقاط شهر کرمانشاه اقدام کند و برای این موضوع با تدوین برنامه به ارائه گزارش بپردازد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: رفع مشکل آب کرمانشاه نیازمند برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است که برای طرح‌های میان‌مدت و بلندمدت برنامه‌های لازم تدوین‌شده است اما برای رفع مشکل کم‌آبی در بعضی نقاط شهر کرمانشاه شرکت آب و فاضلاب شهری استان موظف به ارائه و تدوین برنامه موردنیاز است.

استاندار کرمانشاه گفت: ما اعتبارات لازم را برای رفع مشکل کم‌آبی در بعضی نقاط شهر کرمانشاه به شرکت آب و فاضلاب شهری اختصاص می‌دهیم و آب و فاضلاب شهری نیز با جدیت باید به دنبال برنامه ویژه برای رفع مشکل این نقاط در شهر کرمانشاه باشد.

وی در ادامه همچنین با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر گرمای بیشتر در تابستان امسال نسبت به سال گذشته و شیوع بیماری کرونا خواستار فرهنگ‌سازی و ارائه برنامه‌های مختلف به مردم برای جلوگیری از مشکل کم‌آبی در استان شد.

مقام عالی استان وظیفه یک مدیر موفق را تلاش، همراه با برنامه‌ریزی و تدبیر برای رفع مشکلات مردم همچون مشکل کم‌آبی در شرایط بحران عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی