English

استاندار قم:

طرح آزادراه شهید سلیمانی یکی از پروژه‌های شاخص دولت تدبیر و امید است

استاندار قم گفت: طرح آزادراه شهید سلیمانی یکی از پروژه‌های شاحص دولت تدبیر و امید است و در فازهای مختلف ۳ قطعه پیش بینی شده این آزاده راه به بهره‌برداری خواهد رسید.

طرح آزادراه شهید سلیمانی یکی از پروژه‌های شاخص دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در آیین آغاز عملیات اجرایی آزادراه شهید سلیمانی در محور قم-سلفچگان-راهجرد- اراک که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به سیاست‌های استان، اظهار کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ازجمله سیاست‌های مهم استان درحال حاضر است.

سرمست ابراز داشت: به رغم شرایط سخت تحریمی و وضعیت بودجه ای حاکم بر دولت، پروژه‌های عمرانی و تولیدی شاخصی در استان قم در دست اجرا و یا مرحله کلنگ زنی قرار دارد.

استاندار قم ابراز داشت: آزادراه قم-سلفچگان-راهجرد- اراک به دلیل قرار گیری قم در نقطه مواصلاتی کشور و کریدور شمالی و جنوبی یک طرح شاخص و تاثیرگذار است.

سرمست یادآور شد: برای بهره‌برداری از این پروژه عزم مدیریت استان کاملا جدی و هماهنگ است و چنین نگاهی در سطح وزارت راه و شهرسازی هم صادق است.

وی افزود: دو سرمایه گذار این پروژه دارای اهلیت کافی بوده و در اجرای پروژه‌های بزرگ زیرساختی از شرکت‌های خوشنام محسوب می‌شوند.

سرمست همچنین ابراز داشت: کشور ما در مدیریت بیماری کرونا به عنوان یک کشور الگو شناخته شده و همراه با افزایش روح همبستگی ملی تاب آوری اقتصادی و سلامت آن نیز بیش از گذشته تقویت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه