English

استاندار قم:

سوهان قم به عنوان برند قم به طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد

استاندار قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ثبت برند سوهان در قم گفت: سوهان محصول قم بوده و بایستی به عنوان برند قم به طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

سوهان قم به عنوان برند قم به طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با اشاره به اینکه کرونا بر بخش‌های مختلف و بخش خدمات استان آسیب رسانه است، اظهار کرد: ستاد ملی کرونا باید حمایت ویژه‌ای از فعالان اقتصادی داشته باشند.

وی واقع شدن قم در مسیر مواصلاتی ۱۷ استان کشور و مجاورت استان با پایتخت را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این ویژگی‌ها فرصت مناسبی برای توسعه‌ی صنعتی استان را فراهم نموده است.

سرمست با بیان اینکه با توجه به اهمیت شهرک‌های صنعتی نهایت حمایت را در طی ۲ سال اخیر از شرکت شهرک‌های صنعتی قم صورت گرفته است، افزود: با وجود محدودیت بودجه اولویت‌هایی برای تامین زیرساخت‌ها در نظرگرفته شده است.

استاندار قم، با اشاره به جلسه صورت گرفته میان مسئولان استان با معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ادامه داد: در این جلسه درخواست‌های استان قم ارائه و اکثر درخواست‌ها مورد موافقت قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اهمیت پیگیری مصوبات جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی توسط تمام مسئولان قم، اظهار داشت: عدم پیگیری مصوبات این ستاد از سوی مدیران استان پذیرفته نیست.

استاندار قم همچنین با اشاره به سیاست مدیریت استان برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی گفت: در راستای سرمایه گذاری اتباع خارجی از فرصت های موجود استفاده می کنیم تا بتوانیم بخش خصوصی را تقویت کرده و نهایتا اقتصاد استان را بهبود ببخشیم.

استاندار قم در ادامه با اشاره به عملکرد استان در مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: استان قم مشارکت خوبی در ارائه پیشنهادات به ستاد از ۲۲ پیشنهاد مطرح شده برای حمایت از رسته های آسیب دیده از کرونا، سهم استان قم چشمگیر و قابل توجه است.

سرمست همچنین در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب (ره) اظهار کرد:حرکت امام خمینی (ره) از قم آغاز شده و این شهر خاستگاه انقلاب و منشاء نهضت اسلامی بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه در رژیم گذشته قم با غفلت مواجه بوده است افزود: قم به لحاظ تاریخی دچار عقب افتادگی بوده و بایستی برای جبران آن تلاش شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه