English

محل اختفای تعدادی تبعه غیر مجاز در حاشیه شهر یزد شناسایی شد

فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران از ورود و مخفی شدن تعدادی اتباع غیرمجاز در یک کارخانه متروکه در حاشیه شهر یزد مطلع و محل اختفای آنها را شناسایی کردند.

محل اختفای تعدادی تبعه غیر مجاز در حاشیه شهر یزد شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد فرمانده انتظامی یزد افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف مبارزه جدی با ناامن کنندگان امنیت، ماموران با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی از ورود و مخفی شدن تعدادی اتباع غیرمجاز در یک کارخانه متروکه در حاشیه شهر یزد مطلع و محل اختفای آنها را شناسایی کردند.

وی با اشاره به اخذ مجوز قضایی و دستگیری  این افراد در عملیات ضربتی پلیس  اظهار کرد: این افراد از مرزهای شرقی و جنوب شرق به صورت غیرمجاز وارد کشور شده بودند و مقصد بعدی آنها استان‌های مرکزی و شمال کشور بود.

فرمانده انتظامی یزد با بیان اینکه قاچاق اتباع خارجی باعث نارضایتی مردم شده و درخواست مکرر آنها برخورد قاطع با این پدیده مجرمانه است، تاکید کرد: افرادی فرصت طلب و سودجو با بی‌توجهی به قانون اقدام به قاچاق انسان کرده و با به خطر انداختن جان خود و دیگران، امنیت استان یزد را مخدوش کرده‌اند.

بهدانی‌فرد از دستگیری تعدادی از افرادی که در امر جابجایی غیرمجاز این اتباع فعالیت می‌کردند، خبرداد و افزود: برابر قانون، هر تبعه خارجی باید مجوز لازم برای ورود و اقامت داخل کشور را از مراجع رسمی اخذ کند، در غیر این صورت دستگیر و به کشور مربوطه بازگردانده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی