English

داود شایقی:

عملیات اجرایی احداث راه آهن اردبیل-میانه با اختصاص اعتبارات لازم تسریع می‌یابد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی احداث راه آهن اردبیل-میانه با اختصاص اعتبارات لازم و توجه ویژه دولت تسریع می‌یابد و در سال آینده شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

عملیات اجرایی احداث راه آهن اردبیل-میانه با اختصاص اعتبارات لازم تسریع می‌یابد

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج اردبیل اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث راه آهن اردبیل-میانه با اختصاص اعتبارات لازم و توجه ویژه دولت تسریع می‌یابد و در سال آینده شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

وی این پروژه را مطالب جدی مردم استان اردبیل را دانست و افزود: پروژه بزرگ راه‌آهن اردبیل یکی از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های جدی مردم مناطق مختلف استان اردبیل به ویژه در حوزه ریلی و جاده‌ای است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

شایقی از سفر معاونت ریاست جمهوری به استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: همچنین امروز نیز معاونت ریاست جمهوری به استان اردبیل و مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور برای بازدید از این پروژه و بررسی مسائل و مشکلات پیرامون آن به استان اردبیل سفر خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به اعتبارات لازم برای این پروژه ریلی بیان کرد: بعد از سفر ریاست جمهوری 250 میلیارد تومان از طریق بانک ملی برای پروژه راه آهن اردبیل و 700 میلیارد تومان نیز از طریق کمک بانک‌های عامل به پروژه راه آهن اردبیل اختصاص یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه