English

سجاد انوشیروانی:

داشتن یک تیم در سطح کشور مطالبه جدی و به حق جامعه ورزشی استان اردبیل است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: داشتن یک تیم در سطح کشور مطالبه به‌حق و مسلم فوتبال استان اردبیل است که لازمه این تیم‌داری رسیدن فوتبال استان به بالندگی با برگزاری مرتب لیگ استانی است.

داشتن یک تیم در سطح کشور مطالبه جدی و به حق جامعه ورزشی استان اردبیل است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داشتن یک  تیم در سطح کشور مطالبه به‌حق و مسلم فوتبال استان اردبیل است که لازمه این تیم‌داری رسیدن فوتبال استان به بالندگی با برگزاری مرتب لیگ استانی است.

وی افزود: همچنین در این راستا جذب یک اسپانسر خوب نیز لازم است تا بتوان در سطح کشور و در شأن تاریخ فوتبال استان اردبیل تیم‌داری حرفه‌ای انجام شود.

انوشیروانی تصریح کرد: در حال حاضر چند پروژه مهم در زمینه زیرساخت‌های فوتبال استان اردبیل ازجمله زمین چمن گرمی، زمین چمن مشگین‌شهر و زمین چمن هیر در حال اجرا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: همچنین زمین چمن طبیعی پارس‌آباد نیز آماده بهره‌برداری است که با اتمام و افتتاح این پروژه‌ها شاهد رشد و شکوفایی فوتبال استان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: باید با همدلی و همبستگی شأن تاریخ فوتبال استان اردبیل حفظ شده و در پیشبرد این رشته ورزشی و رشته‌های دیگر قدم برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه