English

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج خبر داد:

شهرک بهاران هم صاحب زمین ورزشی های ساحلی می شود

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران از آغاز احداث زمین ورزش های ساحلی در میدان قانع بهاران خبر داد و گفت: این زمین ورزشی برای ورزش های فوتبال ،والیبال و کبدی احداث خواهد شد.

شهرک بهاران هم صاحب زمین ورزشی های ساحلی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عابدین لطفی با اعلام این خبر اظهار داشت: توسعه فضاهای ورزشی در شهر و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین شهروندان در ارتقاء سطح سلامت و نشاط و شادابی جامعه با نشاط تاثیر بسزایی دارد.

 مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج افزود: سال گذشته کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر سنندج مصوب نمود که در راستای احداث فضاهای ورزشی سه زمین ورزشی در سطح شهر احداث شود.

وی گفت: احداث سایت ورزش صبحگاهی در آبیدر، احداث زمین ورزشی در بلوار معلم و همچین احداث زمین ورزشی در میدان قانع بهاران از جمله زمین های ورزشی است که امسال عملیات احداث آن آغاز شد.

لطفی از احداث زمین ورزش های ساحلی در میدان قانع بهاران خبر داد و گفت: این زمین ورزشی در زمینی به مساحت 650 متر در ابعاد 18*36 احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این زمین ورزشی برای ورزش های ساحلی فوتبال، والیبال و کبدی در حال احداث است  و رختکن و سکوی تماشاچی هم درکنار  این زمین احداث خواهد شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج عنوان کرد: در حال حاضر عملیات تسطیح، رگلاژ، احداث دیوار و فنس کشی در راستای آماده سازی این زمین  ورزشی در حال اجرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه