English

معاون بهزیستی قم خبرداد؛

آغاز فعالیت مهدکودک‌های قم از شنبه

معاون اجتماعی بهزیستی استان قم از بازگشایی مهد‌کودک‌های استان از شنبه 24 خردادماه خبرداد.

آغاز فعالیت مهدکودک‌های قم از شنبه

به گزارش خبرگزاری موج قم، مریم علیشیری در گفت‌وگویی با اشاره به تعطیلی مهدکودک‌ها از اسفندماه سال گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا ، اظهار کرد: مهدهای کودک استان از ۲۴ خردادماه جاری بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مکرر خانواده‌های شاغل که امکان نگهداری کودکان خود در منزل را به‌واسطه تعطیلی مهدهای کودک در ایام کرونا نداشته و همچنین اعلام آمادگی مهدهای کودک استان جهت آغاز فعالیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مهدهای کودک کل کشور و همچنین استان قم فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک گفت: این موضوع علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای خانواده‌ها به‌خصوص والدین شاغل، مشکلات متعدد اقتصادی هم برای مدیران مهدهای کودک ایجاد نمود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با مشارکت تعدادی از مالکین ساختمان‌های مهدهای کودک، در پویش همدلی بخشش بخشی از مبالغ اجاره‌بها، تا حدودی به مدیران مهدهای کودک مساعدت شد که از تمامی مالکین قدردانی می‌نماییم.

علیشیری با اشاره به بازگشایی مجدد مهدها افزود: پروتکل‌های بهداشتی لازم همراه با آموزش کارکنان و مربیان مهدها در خصوص رعایت نکات بهداشتی مرتبط باکرونا از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تدوین و ابلاغ خواهد شد و مهدهای کودک ملزم به رعایت کامل آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه