English

اولویت ها سال پایانی دولت تدبیر و امید تکمیل پروژه های ناتمام است

استاندار یزد یکی از اولویت ها در سال پایانی دولت تدبیر و امید را تکمیل پروژه های ناتمام بیان کرد و گفت: لازم است همه مدیران گزارشی از برنامه های شاخص خود در این راستا ارائه دهند.

اولویت ها سال پایانی دولت تدبیر و امید تکمیل پروژه های ناتمام است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در نشست مشترک با مدیران کل ستادی استانداری افزود: باید تلاش شود تا ادبیات یکسانی بین مجموعه معاونان و مدیران شکل بگیرد و اولویت های استان در گفتمان مدیران نمود عینی پیدا کند.

وی اظهار کرد: از مدیران استانداری انتظار می رود که با تمام سختی ها و مشکلاتی که پیش رو داریم با جدیت و تحرک کامل در راستای اولویت های استان فعالیت کنند و محدودیت های موجود از انگیزه آنان نکاهد.

استاندار یزد گفت:مجموعه دفاتر استانداری باید جایگاه موثر و جریان سازی علاوه بر استان یزد در سطح ملی نیز داشته باشند و باید دفاتر ارتباطی پویا با وزارت کشور و دیگر استانداری ها شکل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد :در خصوص تعامل با نمایندگان مجلس تاکنون جلساتی برگزار و زمینه شکل گیری ارتباط موثر با آنها فراهم شده است و اداره های مختلف باید به تقویت این تعامل کمک کنند.

طالبی یکی از اولویت ها در سال پایانی دولت تدبیر و امید را تکمیل پروژه های ناتمام بیان کرد و گفت: لازم است همه مدیران گزارشی از برنامه های شاخص خود در این راستا ارائه دهند.

وی اضافه کرد: مدیران اداره ها و دفاتر استانداری باید در خصوص پاسخگویی به موقع و مناسب به مکاتبات اهتمام بیشتری داشته باشند.

استاندار یزد تصریح کرد:پاسخگویی به مکاتبات باید در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت مناسب انجام شود تا بتواند نتیجه بخش بوده و بازخورد مناسبی داشته باشد.

وی یادآور شد: لازم است مجموعه مدیران استان یزد بر روی مسائل مرتبط با سازمان بازرسی و دیوان محاسبات از جمله مسائل مالی و نوع ارتباط با بخش خصوصی حساسیت و دقت لازم را به کار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه