English

در بیانیه ای حزب اراده ملت ایران شعبه استان همدان مطرح کرد:

مخالفت با سودجویان و حمایت از اقدامات رضوان سلماسی در اتفاقات اخیر در دامنه شمالی الوند

حزب اراده ملت ایران شعبه استان همدان در بیانیه ای مخالفت خود را با سودجویان حامی تخریب الوند و حمایت از اقدامات رضوان سلماسی در اتفاقات اخیر در دامنه شمالی الوندمطرح کرد.

مخالفت با سودجویان و حمایت از اقدامات رضوان سلماسی در  اتفاقات اخیر در دامنه شمالی الوند

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  حزب اراده ملت ایران شعبه استان همدان در بیانیه ای به شرح ذیل به اتفاقات اخیر دامنه شمالی الوند واکنش نشان داد:

 

بنام خدا

مردم شریف استان همدان

در پی مداخلات هفته های اخیر در دامنه شمالی الوند کوه به اطلاع می رساند این تنش حاصل چالش بزرگی است که از سالها قبل در دامنه الوند شکل گرفته و امروز این زخم چرکین دهان گشوده است این اتفاق حاصل پدیده تخریب محیط زیست و اخیرا پدیده کوه خواری است که لطمات شدیدی را برای باقیمانده سبزینه های شهر فراهم نموده است.

 می رود تا باقیمانده این پوشش که روزگاری از دور چون دریاچه ای می نمود و امروز چون برکه های کوچک شده است را مضمحل نماید.

شعبه استان همدان حزب اراده ملت ایران ضمن پیگیری مجدانه موضوع و مخالفت صریح با هرگونه تخریب محیط زیست و انجام طرح های فاقد منافع ملی که متاسفانه به نام طرح های توسعه ای از آن یاد می شود در حالیکه در هیچ یک از مکاتب توسعه ی جهان جایی ندارد.

از مسئولین محنرم درخواست رسیدگی به موضوع را دارد و این درخواست را پیگیری خواهد نمود.

همچنین از استاندار محترم خواهان است که دستور اکید فرمایند تا کلیه طرح ها با محوریت حفظ محیط زیست انجام و حتما ظرفیت بهره برداری از هر منطقه بویژه مناطق توریستی توسط کارشناسان مستقل تعیین و در صورت وجود توجیهات اقتصادی و زیست محیطی طرح با توجه به ظرفیت استاندارد تهیه گردد.

هم اکنون برای بسیاری از مناطق منجمله قله ها از جمله اورست و دماوند حتی برای صعود ظرفیت مشخصی را تعیین نموده اند. و شایسته این استان است که در مورد تک نک مناطق و شهرستانهایش این مهم مورد نظر قرار گیرد.

در این رابطه ضمن حمایت از سرکار خانم رضوان سلماسی عضو محترم شورای شهر در این پیگیری، مخالفت خود را با رفتار های تحقیر آمیز و سودجویانه و مصلحت اندیشانه در این زمینه را اعلام می داریم.

حزب اراده ملت ایران -شعبه استان همدان 

هفدهم خرداد ماه یکهزار و سیصد و نود و نه

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه