English

ویژه برنامه‌های شهرداری همدان برای سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران:

طراحی مسابقه در فضای مجازی تا فضاسازی شهر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: شهرداری همدان و این سازمان در سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برنامه‌هایی را بر اساس فاصله‌گذاری اجتماعی تدارک دیده‌اند.

طراحی مسابقه در فضای مجازی تا فضاسازی شهر

به گزارش خبرگزاری موج همدان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ، روح‌الله وجدی هویدا،  رئیس سازمان مذکور،  با عرض تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: شهرداری همدان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری هر سال علاوه بر فضاسازی شهر در این ایام مراسم‌های متعدد و ویژه‌ای را تدارک می‌دید.

وی افزود: با اینحال امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاکید مسئولان بهداشت و درمان کشور بر پرهیز از برگزاری اجتماعات و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بخش عمده‌ای از برنامه‌های شهرداری همدان در گرامیداشت چهاردهم و پانزدهم خرداد به فضاسازی شهر و برنامه‌هایی در فضای مجازی اختصاص یافته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به این که به احتمال زیاد مراسمی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز 14 خرداد در حسینیه امام برگزار می‌شود گفت: شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی حضور و مشارکتی پررنگ در این مراسم خواهند داشت.

وجدی هویدا عنوان کرد: در سالگرد عروج ملکوتی امام راحل و قیام 15 خرداد با نصب بیلبوردها و بنرهایی با همکاری سازمان سیما و منظر و شهرداری مناطق فضاسازی شهری مناسبی همگون با این ایام خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مسابقه‌ای با موضوع وصیت‌نامه سیاسی، الهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی هم در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که پلاکارد و پوسترهایی برای نصب در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در این ایام طراحی و چاپ شده است خاطرنشان کرد: در این امر هیئت 14 خرداد بسیجیان همدان و سازمان حمل و نقل، و بار و مسافر شهرداری مشارکت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه