English

‏عضو هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشور است

عضو هیئت مدیره فولاد مبارکه بیان کرد: شرکت فولاد مبارکه سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشوراست.

فولاد مبارکه سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد زارع پور اشکذری در بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشور است و خوشبختانه مدیران و کارکنان تلاشگر این شرکت، سالی را  که جهش تولید نامگذاری شده است با کسب رکوردهای پیاپی آغاز کردند و نویدبخش روزهای خوبی برای ذینفعان بودند.

وی با تأکید بر این‌که فولاد مبارکه دارای زنجیرۀ کامل تولید فولاد است، گفت: ان‌شاءالله با عملکرد بهینۀ این گروه، کشورمان به برنامۀ بلندمدت افق ۱۴۰۴ دست خواهد یافت.

زارع‌پور از پروژۀ نورد گرم 2 فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از مباحث مهم مطرح‌شده در هیئت‌مدیره نام برد و گفت: با اجرایی شدن آن قطع به‌یقین ارزش بازار سرمایۀ فولاد مبارکه و زنجیرۀ ارزش گروه فولاد مبارکه بهتر از گذشته خواهد شد و در بحث اشتغال، ارزش بازار، زنجیرۀ تأمین و نیز زنجیرۀ ارزش شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

این عضو هیئت‌مدیرۀ شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: به نمایندگی از هیئت‌مدیره، از تمامی کارکنان و مدیران شرکت تشکر و قدردانی می‌کنم، ان‌شاءالله با تلاش‌هایی که در حال انجام است سهام شرکت ارزشمندتر می‌شود و کلیه سهام‌داران، ذی‌نفعان و کارکنان شرکت از آن منتفع می‌گردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی