English

حمیدرضا عظیمیان خبر داد:

تحقق " جهش تولید " با اجرای نوردگرم ۲ در شرکت فولادمبارکه

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه گفت: تحقق " جهش تولید " با اجرای نوردگرم 2 در شرکت فولادمبارکه رویکرد گروه فولاد در سال ۹۹ ، همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری است.

تحقق " جهش تولید " با اجرای نوردگرم 2 در شرکت فولادمبارکه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا عظیمیان به مناسبت سال جهش تولید پیامی صادر کرد. در ابتدای این پیام به سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره شده و آمده است: « ... ابعاد قوّت ابعاد وسیعی است؛ ابعاد اقتصادی دارد، قوّت اقتصادی، قوّت علمی، قوّت فرهنگی، قوّت سیاسی -که زمینه‌سازِ قوّت سیاسی، استقلالِ سیاسی است- و قوّت تبلیغی. با گذشت زمان، عرصه‌های دیگری برای تقویت کشور و ملّت به وجود می‌آید.... و « جهش تولید» هم که بنده امسال مطرح کردم، در واقع از ابزارهای قدرت است.»

وی در ادامه بیان کرده است: خدا را شاکریم که گروه فولادمبارکه اصفهان به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده ورق‌های تخت خاورمیانه و منطقه MENA ، با وجود تمام سختی‌ها و تحریم‌ها، سال گذشته را توانست به همت و تلاش تک تک کارکنان خود با گام های استوار پشت سرنهاده و سال جدید را نیز با قوت هرچه تمام‌تر در راستای منویات مقام معظم رهبری با ثبت رکوردهای تولید آغاز نماید.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در بخش دیگری ذکر کرده است: در سال گذشته گروه فولادمبارکه در تولید، فروش و سودآوری، همراستا با شعار سال 98 و « رونق تولید » اقدام‌های موثری را انجام داد که ماحصل آن دست یابی به تولید 6 میلیون و 453 هزارتن کلاف گرم و فروش 7 میلیون و 580 هزار تن محصول به ارزش 391 هزار میلیارد ریال گردید که این نتایج ارزشمند در سایه کوشش و سعی وافر همه کارکنان این مجتمع عظیم و در سایه همدلی و همراهی یکدیگر رقم خورد.

وی ادامه داده است: در سال جاری نیز مصمم هستیم تا با انجام تکمیل طرح شهید خرازی(نورد گرم 2 ) در شرکت فولادمبارکه، توسعه فولادهرمزگان، بهره برداری از فولادسنگان و فولادسفید دشت، ظرفیت‌های جدیدی را به توان تولیدی کشور اضافه نماییم تا علاوه بر تامین نیاز بازار داخل، معضلات صنایع پایین دست مرتفع گردد.

عظیمیان بیان کرده است: فولادمبارکه همراه با نهضت ساخت داخل و بومی سازی قطعات و تجهیزات استراتژیک، توانسته نوید بخش  «رنسانس بومی سازی» ایران اسلامی باشد. اقدامی که به یقین تقویت بنیه اقتصادی کشور و قطع وابستگی را به همراه دارد

وی در بخش دیگری تاکید کرده است: اگرچه شرکت فولادمبارکه به صورت مستقیم تحت فشار تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفته است، اما تمامی سختی‌های پیش رو با هدف عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اراده آهنین رزمندگان خط مقدم جبهه صنعت از بین خواهد رفت. آنچه که تاکنون با برنامه ریزی، تلاش و کوشش تمام مردان فولادی رقم خورده نیز جز این نبوده و نیست.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه بیان کرده است: تکمیل زنجیره فولاد، بومی سازی، افزایش کمی و کیفی تولید، بالابردن بهره وری، توسعه پایدار و توجه به سودآوری مستمر، رویکرد گروه فولادمبارکه در سال 99 ، همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری است که عزم و اراده تمامی کارکنان این مجتمع صنعتی نیز بر این رویکرد اهتمام ویژه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی