English

آغاز اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از اجرای طرحی جهت ارتقای کیفیت راهداری خبر داد.

آغاز اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، گفت: با اجرای این طرح، نواقص و مشکلات جاده ای به صورت روزانه از طریق گشت های راهداری و ترابری در اختیار روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها قرار می گیرد و همکاران ما در ادارات شهرستان ها ضمن پایش و ارزیابی اطلاعات جمع آوری شده نسبت به رفع موارد مشاهده و ثبت شده تا حصول نتیجه اقدام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: حضور راهداران با تجهیزات اولیه و لباس فرم باعث می شود فعالیت های فردی و گروهی با هدف و برنامه مشخص انجام شود و رعایت این موضوع افزایش کیفیت ارائه خدمات را به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول با اشاره به دست آورد های طرح واکنش سریع که با اهتمام جدی و به صورت ویژه در راه های شریانی در حال انجام است افزود: افزایش سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی مردم و کاربران جاده ای از مزایای این طرح می باشد که  کم کردن فاصله ارتباطی با مردم از طریق شماره 141 را در پی داشته است و موجب شده است نقایص موجود با سرعت بیشتری شناسایی و در کمترین زمان ممکن نسبت به اصلاح آنها اقدام شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد ، با اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری، ارتقای کیفیت منظر و سیمای راهها به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت و با پاکسازی و نظافت حریم راهها و حذف و جایگزینی المان های زائد در راههای شریانی ، موجب زیبا سازی بصری راه می شود و افزایش نشاط عمومی و همچنین افزایش رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بازرسی پل ها، آبروها و تنقیه یا تنظیم بستر آنها به صورت ویژه مد نظر است و این اقدام در دراز مدت منجر به افزایش عمر راه و ابنیه فنی می شود و می تواند در کاهش صدمات ناشی از سیل و همچنین کاهش ضرر و زیان به منابع عمومی موثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه