English

یوسف عابدینی در گفتگو با موج مطرح کرد؛

طراحی اپلیکیشن "بار" در سیستم حمل و نقل جاده ای هرمزگان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از حذف فیزیکی کارت هوشمند سیستم حمل و نقل جاده ای هرمزگان و جایگزینی اپلیکیشن "بار" از تاریخ ۳۱ اردیبهشت امسال خبر داد.

طراحی اپلیکیشن "بار" در سیستم حمل و نقل جاده ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، یوسف عابدینی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در گفتگو با خبرنگار موج در راستای صیانت از سلامت رانندگان، تحقق اهداف دولت الکترونیک و رفاه حال رانندگان، گفت: از این رو و در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ازدحام جمعیت در پایانه های اعلام بار اقدام به طراحی اپلیکیشنی به نام «بار» کردیم که به واسطه آن نیازی به حضور فیزیکی راننده در سالن بار نیست و نوبت دهی ها به صورت کاملا مجازی انجام می شود.

یوسف عابدینی عنوان کرد: از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری کلیه اطلاعات رانندگان و خدمات حمل و نقل   از طریق کد ملی آنان انجام می شود.

 وی عنوان کرد: از تاریخ ششم اردیبهشت ماه با اشاره به حذف شماره هوشمند رانندگان کلیه فرآیند های حمل و نقل از طریق کد ملی صورت میگیرد و امکان  تعویض و المثنیکارت هوشمند میسر نیست.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان  در پایان افزود: امروز سراسر کشور با بیماری کرونا درگیر هستند و رعایت بهداشت و اجرای دقیق طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی مدنظر دولت است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه