English

مدیرکل بهزیستی استان قم:

مراکز خدمات بهزیستی در محلات درحال برپایی است

مدیرکل بهزیستی قم گفت: مراکز خدمات بهزیستی در محلات در حال برپایی است و البته تکمیل اجرایی شدن آن الزام‌هایی دارد.

مراکز خدمات بهزیستی در محلات درحال برپایی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی پهلوانی در جلسه راهبردی و توسعه مدیریت استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی تمام خدمات خود را الکترونیکی کرده است، اظهار کرد: متاسفانه تاکنون شهروندان استقبال مطلوبی از الکترونیکی شدن خدمات نداشته و این موضوع تنها مشکلی است که در این زمینه وجود دارد.

وی اضافه کرد: سازمان بهزیستی در زمینه ارائه خدمات الکترونیک پیشتاز است ولی جامعه هدف بهزیستی از شرایط خاصی برخوردار هستند و بخش زیادی از آنان برای استفاده از خدمات الکترونیکی این سازمان به دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند دسترسی ندارند و این مسئله مانع توسعه التکرونیکی در این سازمان شده است.

مدیرکل بهزیستی قم ادامه داد: بهزیستی در تلاش برای ایجاد میز خدمت‌رسانی محلی در سطح محله‌های مختلف استان قم در راستای گسترش ارائه خدمات است.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از خدمات الکترونیکی در راستای مقابله با بیماری کرونا اذعان کرد: شیوع کروناویروس و الزام ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی به صورت الکترونیکی تعریف جدید شاخص‌های توسعه و پیشرفت را به یک الزام تبدیل کرده‌‌است و باید ابتکارات در این حوزه استقبال کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه