English

یوسف عابدینی خبر داد؛

رونمایی سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۲

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از راه اندازی سامانه پاسخگوی نیاز همشهریان خبر داد.

رونمایی سامانه پاسخگویی تلفنی 142

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، یوسف عابدینی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، افزود : این سامانه در سراسر کشور و به صورت همزمان طی جلسه ویدیوکنفرانس با حضور عبدالهاشم حسن نیا معاون محترم وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاونین سازمان و مدیران کل استانی راه اندازی شد.

عابدینی ادامه داد: با تاکید ریاست سازمان، مبنی بر اهمیت پاسخگویی دقیق و سریع به هم وطنان و رسیدگی به مشکلات در کمترین زمان و لزوم توجه به ارتقای سطح رویه های آسفالتی به عنوان یکی از چالش های امروز، دریافت اطلاعات مربوط به وضعیت راه های کشور از طریق سامانه PMS به صورت میدانی و همچنین آسیب دیدگی قابل توجه۲۰  تا ۲۵ درصدی در شبکه راه ها که می بایست در اولویت پروژه های ترمیم و آسفالت قرار گیرد ، سامانه پاسخگویی 141 راه اندازی شده و از امروز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: از این پس هم شهروندان می توانند با شماره ۱۴۱ تماس گرفته و ضمن برقراری ارتباط مستقیم با سامانه در تمام ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل با کارشناسان سامانه جامع در ارتباط باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، گفت: کسب آخرین اطلاعات از وضعیت راه ها شامل مسیر و مسافت بین شهری، مسیر و مسافت بهینه، ترافیک جاده ای، وضعیت آب و هوا و محدودیت های پلیس راه در جاده ها از جمله موارد پاسخگویی این سامانه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه