English

برنامه های مرکز کردستان با پشتوانه فکری نخبگان تولید خواهد شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به ظرفیت های فکری موجود در استان کردستان در همه زمینه ها اظهار داشت: برنامه های مرکز کردستان با پشتوانه فکری نخبگان تولید خواهد شد.

برنامه های مرکز کردستان با پشتوانه فکری نخبگان تولید خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جعفر عبدالملکی در نخستین جلسه اتاق فکر ورزش در صدا و سیمای مرکز کردستان که با حضور مدیران شبکه استانی و شماری از صاحب نظران این عرصه برگزار شد، گفت: شبکه کردستان متعلق به مردم این استان است و به همین دلیل آنها انتظار دارند که برنامه های شبکه استانی بازنمایی خواست ها و مطالبات آنها باشد.

وی با اشاره به اینکه شبکه کردستان به دنبال استفاده از ظرفیت نخبگان این استان است، افزود: ما تلاش می کنیم که همه کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارند شبکه کردستان را خانه خود دانسته و به صورت فعال در برنامه های مختلف آن مشارکت داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان بیان کرد: اولویت اصلی شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان خدمت به مردم این استان و تلاش در راستای بهبود وضعیت استان در تمامی بخش ها به صورت ویژه پیگیری و دنبال می شود.

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت های موجود در استان کردستان، اظهار کرد: کردستان در تمامی حوزه ها از جمله فرهنگ و هنر دارای ظرفیت های ویژه ای است و صدا و سیمای مرکز کردستان تلاش می کند تا از تمامی این ظرفیت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

عبدالملکی ضمن اشاره به اهمیت حضور نخبگان و فرهیختگان در برنامه های مختلف شبکه کردستان، گفت: شبکه استانی متعلق به همه است و در این راستا ما هیچ گونه محدودیتی برای افراد قائل نیستیم و با تولید و پخش برنامه های مختلف این مهم را به صورت عینی ثابت کرده ایم.

وی به اهمیت تشکیل جلسات هیات اندیشه ورز و اتاق های فکر برای بررسی فعالیت ها و برنامه های شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان، عنوان کرد: ما اعتقاد داریم که در سایه شور و مشورت است که می توان سطح برنامه های شبکه استانی را ارتقاء داد و در همین راستا نیز برگزاری مستمر و منظم جلسات اتاق فکر برای تمامی برنامه های تولیدی صدا و سیمای مرکز کردستان به صورت ویژه دنبال می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت ورزش در جامعه کنونی، افزود: ورزش به دلایل مختلف از جمله دربرگیری و همچنین تاثیرمستقیم بر روی زندگی و سلامت افراد مختلف جامعه دارای اهمیت ویژه ای است.

وی با بیان اینکه باید برنامه های ورزشی صدا و سیمای مرکز کردستان در مسیر اعتلاء این مهم باشند، گفت: برنامه های تولیدی صدا و سیمای مرکز کردستان در بخش ورزش بدون هیچ گونه تعارفی ضمن بیان مشکلات و کاستی ها، ظرفیت های این بخش را به صورت ویژه معرفی می کنند.

عبدالملکی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل بهتر بین تمامی رسانه های استان کردستان، اظهار کرد: همکاری و تعامل بین صدا و و سیما و سایر رسانه های مکتوب در اولویت قرار دارد و به همین دلیل من از همه دوستان عزیز و فعالان عرصه رسانه کردستان دعوت می کنم که این همکاری و تعامل را با ما داشته باشند.

بر اساس پیشنهاد مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان مقرر شد که از این پس جلسات اتاق فکر برنامه های ورزشی شبکه کردستان به صورت ماهی یک بار و با دستور کار مشخص برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه