English

امین قصمی خبرداد:

انتقال اضطراری آب از آبشیرین کن به بندرعباس به صورت آزمایشی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: مانور انتقال آب از آبشیرین کن به بندرعباس برگزار که انتقال آب با موفقیت به مناطق موردنظ انجام شد.

انتقال اضطراری آب از آبشیرین کن به بندرعباس به صورت آزمایشی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، گفت: در پی انجام اصلاح خط انتقال آب بندرخمیر و به منظور جلوگیری از توقف تولید آبشیرین کن در این مدت، مانور انتقال آب از آبشیرین کن بندرعباس به شهرک های واقع در غرب بندرعباس، روستاهای  مسیر و محله های شمالی و غربی شهر بندرعباس برگزار که انتقال آب با موفقیت به مناطق مذکور انجام شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت فعلی تولید آبشیرین کن بندرعباس 40 هزار متر مکعب در شبانه روز است، افزود: خط انتقال آب از آبشیریکن به طول 33 کیلومتر در حال اجراست که با تکمیل آن و افزایش ظرفیت آب شیرین کن، بخشی از نیاز آبی بندرعباس از این محل تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در کنار خط مذکور، یک خط انتقال 900 میلی متری دیگر نیز وجود دارد که به عنوان خط اضطراری در زمان بحران و نیاز مورد استفاده قرار خواهد گرفت که تست انتقال آب از محل آبشیرین کن نیز با موفقیت اجرا و به پایان رسید.

قصمی ابراز امیدواری کرد، امسال با افزایش ظرفیت آبشیرین کن بندرعباس و اتمام خط انتقال بتوان بخشی از آب مورد نیاز بندرعباس از این محل تامین کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه