English

فرماندار درگزین مطرح کرد:

مدیریت مصرف آب در استفاده از آب شرب از سوی مردم درگزین

فرماندار شهرستان درگزین با اشاره به مدیریت مصرف آب از سوی مردم درگزین با حضور در امور آبفای این شهرستان ضمن تقدیر از عملکرد شرکت آب و فاضلاب بر پیگیری و حل مسائل مرتبط با آب و فاضلاب این شهرستان تاکید کرد.

مدیریت مصرف آب در استفاده از آب شرب از سوی مردم درگزین

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ناظری پور، فرماندار درگزین با اشاره به مدیریت مصرف آب از سوی مردم درگزین  و استقرار امور آبفای درگزین گفت: از مردم شهرستان نیز خواهشمندیم با رعایت مدیریت مصرف آب در استفاده از آب شرب دقت بیشتری داشته باشند تا تمام مردم در استفاده از منابع آب سهیم شوند.

وی افزود: تشکیل شهرستان درگزین در تقسیمات کشوری جدید یکی از برکات دولت برای این منطقه بود که به تبع آن پس از افتتاح و استقرار فرمانداری، فعالیت ها و پیگیری ها بیشتر شد تا جاییکه تاکنون شهرستان با پیگیری و حل بسیاری از چالشها و مشکلاتی که چندین سال باقی مانده بود خدمات خوبی را به مردم رسانده است. 

وی با اشاره به عملکرد خوب آب و فاضلاب درگزین در اصلاح خطوط لوله آب شرب شهر قروه و کرفس، وسمق و عین آباد گفت: امور آبفای درگزین نشان داده است که یکی از دستگاه های برتر و دارای پتانسیل بالا در شهرستان می باشد.

مدیر امور آبفای درجزین نیز با شاره به یکپارچه سازی شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستایی یکی از مشکلات این حوزه پس از یکپارچه سازی را کاشت صیفی جات در منازل و حیاط خانه ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی از مردم در این باره رعایت نمی کنند و با کاشت سبزی و صیفی جات در حیاط منازل خود و آبیاری آن با آب شرب حتما مشکلاتی را برای تامین آب در فصل تابستان ایجاد می کند.

سید ناصر حسینی بیدار با اشاره به اینکه به زودی یک اکیپ بازرسی برای این مورد تشکیل خواهد شد گفت: در این طرح تمام روستاها مورد پایش قرار خواهند گرفت که در این گونه موارد بصورت قانونی برخورد خواهیم کرد.

در پایان این نشست موارد مربوط به اجرای پروژه های آب در سطح شهرستان  به ویژه مشکل آب شهر کرفس طرح و بررسی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه