English

با حضورمعاون عمرانی وزارت کشور؛

ورزشگاه الغدیر در شهرستان خمینی شهر افتتاح شد

ورزشگاه الغدیر روستای تیرانچی درشهرستان خمینی شهر با حضور جمالی نژاد معاون عمرانی وزارت کشور افتتاح شد.

ورزشگاه الغدیر در شهرستان خمینی شهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رییس شورای بخش روستای تیرانچی خمینی شهر در آیین افتتاح ورزشگاه الغدیر روستای تیرانچی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور گفت: زمینی به مساحت 4 هزار متر از سوی شورای دوره چهارم جهت ساخت ورزشگاه جانمایی شد.

محسن سلطانی با بیان اینکه جهت ساخت این مجموعه ورزشی از سرانه ورزشی روستا و سرانه ورزشی کشوربا مبلغی بالغ بر 30میلیارد ریال  استفاده شده است، افزود: سالن ورزشی الغدیر چند منظوره است که دارای یک زمین چمن رو باز جهت ورزش فوتبال و یک سالن جهت ورزش های فوتسال و هندبال و بسکتبال و والیبال و سالنی با مساحت 220 متری برای ورزش های رزمی و ژیمناستیک سالنی با مساحت 120متربه منظور استفاده از ورزش کشتی و تنیس روی میز  و سالنی جهت استفاده از ورزش بدنسازی برای اهالی و ورزشکاران روستا تعبیه شد.

وی از توجهات مسئولان شهرستان جهت ساخت و تکمیل ورزشگاه الغدیر به ویژه همکاری نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و  فرماندار جهادی شهرستان خمینی شهر تشکر کرد .

نماینده منتخب مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم نیز در آیین افتتاح پروژه ورزشگاه الغدیر روستای تیرانچی گفت: روستا قطب دوم استان است و اگر روستاها از نظر اقتصادی رونق پیدا کنند قطعا شهرستان وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقد علی بیان داشت: روستای تیرانچی قطب دوم اقتصادی استان است و اگرپتانسیل روستای تیرانچی تامین شود حتما اتفاقات خوبی در استان و شهرستان رخ خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه