English

علی اکبر جنگجو اعلام کرد:

افتتاح اورژانس بیمارستان نه دی منظریه در سال ۹۹

رییس بیمارستان های اشرفی و نه دی خمینی شهر از تکمیل اورژانس بیمارستان نه دی با اعتباری بالغ بر 3 و نیم میلیارد در سال 99 خبر داد.

افتتاح اورژانس بیمارستان نه دی منظریه در سال 99

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اکبر جنگجو   با اشاره به طرح توسعه اورژانس بیمارستان نه دی منظریه گفت: بیمارستان نه دی طبق نقشه راه سلامت مرکز پوشش ترافیکی حوادث شهرستان  است که به همین منظور پد هوایی در بیمارستان تعبیه شد و از یکسال قبل تا کنون که کلنگ ساخت اوژانس زده شد .

وی اظهار کرد:فضایی به مساحت 1000متر مربع با تمام استانداردهای روز کشور طراحی شد و تا کنون 95%کار پیشرفته است و با افتتاح اورژانس این مرکز در چرخه درمان شهرستان قرار می گیرد.

جنگجو ادامه داد: هزینه ساخت این اورژانس را دانشگاه علوم پزشکی استان عهده دار شد که مبلغ 3و نیم میلیارد تومان بابت اورژانس بیمارستان نه دی تخصیص یافت.

رییس بیمارستان های اشرفی و نه دی خمینی شهر  افزود: این اورژانس علاوه بر  ظرفیت پوشش شهرستانی می تواند پوشش غرب استانی را نیز به عهده بگیرد.

وی همچنین در بحث تکمیل و تجهیز بیمارستان نه دی تصریح کرد: به همت دانشگاه علوم پزشکی استان یک دستگاه آندوکولونوسکپی به ارزش یک میلیارد و سیصد وپنجاه میلیون تومان دیگر به تجهیزات درمانی بیمارستان اضافه شد.

علی اکبرجنگجو در پایان به تکمیل کادر پزشکی اشاره نمود و خاطر نشان کرد: در بیمارستان نه دی فوق تخصص غدد بزرگسال و اطفال و متخصص ریه و روماتولوژی و فوق تخصص گوارش بزرگسالان و اطفال مشغول خدمت رسانی به همشهریان می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه